Friday, October 16, 2009

Teringin nak jumpe semua blogger..






SALAM




Hai semua.. salam jumaat buat semua ye.. erm.. semalam memang saya sedikit stress dan ngelabah je bile ibu saya cakap date nikah saya kena tukar.. saya tanye sebab ape? then ibu saya cakap balik rumah nanti bincang.. owh ok.. tapi saya tak mohh tukar.. saya dah buat prep. n dah habaq kat kawan-kawan semua pasal date nikah saya bulan 12 nie.. sedih je kalau memang kena tukar kan... walaupun tak jauh sangat pun tarikhnye tapi entahlah rase cam main-main je.. macam plan tu tak tetap je kan.. senang je nak berubah.. tapi biaselah bukan semua yang kita rancang tercapai.. lambat dan cepat je.. takpelah saya dan rafiqy tunggu je perkhabaran seterusnya dari keluarga saya.. saya pun kena sabar dan ape-ape pun semuanya masih boleh diatur kan..? mungkin ini terbaik untuk kami dan wedding kami nanti.. ^__^





Huh ni.. saya teringin nak jumpe blogger lain tapi kadang-kadang saya tak berkesempatan je..Anda teringin tak? heheh macam sebelum ni saya dapat jumpe na [nade nook] masa dia kawen.. walaupun tak lame sangat kami berbual tapi sangat happy dapat jumpe na n family dia.. na same je dalam gambar.. sweet dan cantik.. hee~ lepas tu jumpe maziah dan qis di jalan TAR.. yang ni kebetulan je.. seronok sangat dapat jumpe diorang.. dan maziah n qis juga sangat manis.. baik dan peramah.. ini pun jumpe tak lame.. salam n peluk-peluk n terus balik.. macam kawan TM saya sememangnya mengenali diri saya dan memang senang lah nak jumpe saya kan..? hee~ biaselah masa jumpe semua yang saya tak kenal ni saya rase malu dan segan sikit.. tak tahu nak cakap ape kan..? heheh pelik tapi itu biaselah kan.. kalau lame mesti best boleh cakap banyak perkara..dan saya memang teringin semua tu tapi tula bukan senang kan..?





Lepas tu ade juga blogger ternampak saya di mid valley, shida.. hee~ comel je dia komen dan perhatikan saya dan rafiqy.. yang bestnye kitorang tengok wayang dan berada dalam satu dewan.. tapi tulah tak sempat nak menegur sebab saya yang tak perasan shida.. really..! masa tu pulak mOod saya tak bape best... kalau tak mesti boleh borak dengan shida.. dan boleh jumpe shida lagi lepas ni... boleh lah borak-borak dan kenal-kenalan ye.. :P





Ade juga plan nak jumpe kawan-kawan belog saya ni.. teringin sangat tapi tUlaa tak berkesempatan.. last minute cancellation.. takpe insyaAllah mesti dapat jumpe juga kan...? Agak-agak korang laa saya kat luar bermakna alam realiti macam mane agaknye orangnye kan..? cubalah teka.. yerla manelah tahu melalui penulisan saya ni korang dapat mengagak ke saya macam mane.. heheh ^__^ ok dahh.. babai semua..





Love <3

22 comments:

  1. nak jugak jumpe sume blogger...nak jugak2

    ReplyDelete
  2. owh asna tau.. akak sorg yg pemalu.. xpe insyallah klu kita jumpe asna tanya soalan byk2 kat akak tau hehe ;)

    ReplyDelete
  3. nnt trun jb roger2 la kite..leh jumpa..(^_^)

    ReplyDelete
  4. atiq...saya mmg nk sangat berjumpa dgn kawan2 blogger.. nak nak nak sangat tapi sapa yang nk organize?
    sapa yg mula dulu insyallah smua akan mnjadi kan...

    oww yer pasal tarikh kawin..eeeee susah betul klu nk tukar2 niee. andai kata klu dh book hotel.. x ke hangin satu badan ?

    ReplyDelete
  5. mmm..mmg teringin gak..best kan kiter semer jd kawan..kawan yg tak makan kawan kan..huhu..

    ReplyDelete
  6. sis kawen nnt, wat gathering skali r...hihihi

    ReplyDelete
  7. hehe..sbr yer sis..biasela lau asik tukar2 date nih...

    nani pon teringin nak jmp..tp nani lg ssh nak jump..nani kat phng..hukhuk

    ReplyDelete
  8. nadia pun nak jumpa bloggers jugak. tapi x berkesempatan lagi =)

    ReplyDelete
  9. teringin gila tp xpnah dpt kesempatan..hadeyy..sis nak kawen nnti jemput la sume blogger,kompem leh jumpe.. =)

    ReplyDelete
  10. akak!!!nak jumpa akak jugak!!kita kan da dekat kan..meh la masuk um kak..tak pon kita jumpa je kat mid.akak banje..hahah

    ReplyDelete
  11. xpekak, insyaallah wedding sy nanti kite jumpe ye..tp akak kene dtg dengan rafiqy ye..n mesti datang...:)

    n mesti amek gmbr same2 tau..

    ReplyDelete
  12. yeah teringin nak jumpa bloggers semua tp tak penah jumpa pun. nie kalu free mahu pergi ke open house anil. maybe di sana ramai bloggers dpt berkumpul. jom atiqah? tp kamu tak boleh join kan? baru baca komen kamu di anil punya blog.

    ReplyDelete
  13. huhu..jumpe mase ko kawen nanti...pakat2 dgn dak group kite..

    ReplyDelete
  14. bila tarikhnye qa?
    teringin gak nk jumpa qa
    tp..kalu tgh sarat,mmg tak dapat nk g lah.huhuu...

    ReplyDelete
  15. best gak klu dpt jumpe cik atiqah nie..selalu baca kt blog kisah hidup dia tapi xpernah pun jumpe
    meh la klu nk jumpe
    sy dok desa pndan saje
    amierakasihku@yahoo.com.my >>>ym sy

    ReplyDelete
  16. yuk sis even satu building tp jarang2 jumpe uhuhuhu

    ReplyDelete
  17. haha...iqa nsb baik ari tu u tgh bad mood sbb ms mula2 i tgk u mmg i nk tegur tp dlm hati pk nk cakap apa ek? segan la plk sbb shida tgk iqa mcm budak baik je....haha. shida ni huha2 ckit orgnye. tp nati u punye wed kalau buat kat kl, insyaALLAH i dtg. by the way, papadom sgt cute rite?

    ReplyDelete
  18. pia juge sgt teringin,adakah atiqah sudi??

    ReplyDelete
  19. saya penah jumpe atiqah di realiti. pun masih malu2 heee :D

    ReplyDelete
  20. Tolle Portalseite die auf jedenfall auch uns gefallen duerfte. Aber auch meine Blogartikel dürfte gefallen auch wenn sie sich um [url=http://www.sexcamamateure.net/livesex][b]Livesex[/b][/url] dreht, aber voellig private Girls zeigt.
    Und hier ist meine persoenliche Seite [url=http://amateursex-mandy.com]Amateursex[/url]

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)