Friday, December 31, 2010

Kisah kari kepala ikan

Dekat melaka ada satu restoren kari kepala ikan termantop.. memang best kari dia.. n macam-macam lauk yang ada..




hari tu saya datang makan..



saya ke kaunter hidangan nak pilih lauk.,. sekali abang yang jaga tu dok sengih-sengih macam rupe nak minta kena lempang laa... memang tak boleh blah.. rasa macam nak patah balik je.. huu~



"abang kari kepala ikan bagi 2 set ye"


"huh dik kari kepala kamben? ke kari kepala ikan?"


"e'eh abang nie aku minta kari kpala ikan tadi laa ngoook! dalam hati..


abang tuh tersengih-sengih macam hissss....


"saya nak kari kepala 'engkau' adaaaaa??" tunjuk dengan jari kepala dia dengan selamba..



abang tu terus bagi 2 set kari kepala ikan..



hah tau pun ko.. nak main-main lak keje.. sekali aku bagi diam terus...



kadang-kadang jangan ikut suka nak bergurau nyee.. lagi-lagi time orang tengah moody perut lapar..



3 comments:

  1. heeee,die nak gurau2 ngan akk la tuhhhh..auww!haha...

    ReplyDelete
  2. hahaaa....padan muka lelaki tu...sy pon xske klu time2 lapar org gurau cara bodoh....

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)