Thursday, December 23, 2010

Ingatan manis

salam semua..




Pertama sekali, saya nak ingatkan kepada korang semua tentang kontest saya.. alahai malunye nak sebut kontest saya.. memang laa mula-mula malu-malu nak buat.. maklumkan pengikut tak ramai.. siapalah yang nak pandang belog miskin nie.. alahai ade ke sambutan semua.. tapi entah atas sokongan Mia saya buat juga.. tapi sambutan sekarang memang kurang dari 10 orang.. sedih kan..? ye memang sedih bila kenangkan diri syok sendiri.. hehe~ tak mengapalah untung sabut timbulkan.. ada yang join ade laa kan.. tapi kan.. saya rasa macam nak lanjutkan tarikh tamat contest.. nak ikutkan tamat 2 Januari kan..? contest still tamat bulan Januari cuma new date to be confirmed later laa.. can naa..? tapi rasa macam tak adil pulak pada yang dah hantar tuh.. [ke macam mane pendapat y'all] adil ke tak adil ke or tak kisah.. y'all kan cool?



Just gimme ur pendapat.. hope sudilah pada siapa yang menjenguk tuh..







8 comments:

  1. hee~,jgn la ckp mcm tu.kalau blog qah miskin?blog pia lagi la

    pia dah join,pia nak menang hihi

    ReplyDelete
  2. pengikut qah ramai jgn risau :)ada yg berminat nak join contest tu. InsyaAllah

    ReplyDelete
  3. jgn risau dear...ur follower were increasing...

    ReplyDelete
  4. sabar yer..nani nak join tp tade ms..heheh...nnt nani join yer

    ReplyDelete
  5. peminat anda lebeh berganda ramai dr peminat sy..hehe.. belom siap lagi kot. ade seminggu lagi ;)

    ReplyDelete
  6. better xyah lanjut kan kak.. kecian dorg yg dah submit msti sabar nk tau sape menang. Alhamdulilaha de 10 org. if 2 jer.. lg sedihkan hehe.

    Xyah lanjutkan kak.. kesian kpd mereka yg dh submit awal2 tue.. =)) pendapat asna la ;D

    ReplyDelete
  7. dearie pia~\
    hehe alahai dear apalah salah belog qah nie kan.. thanks pia support me..


    dearie nurul~
    hehe thanks nurul..

    dearie fiszah~
    dear, saya bukan buat contest untuk dapat pengikut yang ramai.. saya cuma mahu belog saya dikenali saja.. dun get me wrong ya darl.. thanks tau..

    dearie nanie~
    thanks yang..takpe take ur time

    dearie naxa~
    hope laa kan ade sambutan..

    dearie asna~
    yeker? asna.. sebab penyertaan baru ade 6 dear.. tengok laa if sampai 2/1 tak cukup 10 orang akak lanjutkan contest.. sebab senang jelah menang camtu tak ramai pesaing kan..? betul tak..?

    ReplyDelete
  8. lanjut la..hehe..sbb ryna nak join tp blm sempat wat en3..mmg ada banyak htg ngan kwn blogger lain pun..

    jgn ambik hati qah..:)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)