Monday, May 24, 2010

Jangan paksa kalau tidak suka..






Hi semuaa... apa khabar? baik kah? ceria kah? minggu ni kerja 4 hari je.. kan..?
meh senyum sikit ok.. tak moh masam-masam hari isnin niii.. ^^



Baiklah.. firstly saya nak minta maaf pada korang semua pembaca belog saya.. sebab saya tahu saya selalu bercerita kisah cinta saya dan rafiqy.. asyik-asyik cinta kami je kan.. kesian kasihan [ejaan betul] kalian semua dihidangkan dengan kisah cinta yang begitu memualkan... sorry..



Saya menganggap belog saya adalah laman penulisan saya.. jadi tentang apa yang mahu saya catatkan disini adalah milik saya sendirian berhad.. saya tak pernah memaksa korang baca apa pun saya tulis.. itu semua adalah pilihan korang... betul tak?? saya sedia maklum kalau kita dah ada belog kita kena tahu bahawa belog kita ni tak mustahil akan dijadikan bacaan segelintir masyarakat malaysia atau pun luar negara... dan semestinya masyarakat dunia punyaa citarasa sendiri... saya faham itu.. so saya minta maaf yeee kalau ada yang tidak suka...ye saya tahu adaa.. saya minta maaf sekali lagi.. Selagi takde yang tegur saya takkan tahuu..



Tak mengapa kepada sesiapa yang tak sukaa dengan belog atiqah adnan.. tak suka baca cerita saya.. saya tetap akan blogging mengikut citarasa saya.. kalau ada yang tidak suka saya tak memaksa malah memahami anda.. cuma lakukan seperti biasa.. tinggalkan belog saya dan jangan baca... jangan baca kisah saya kalau anda tidak suka saya.. saya tidak memaksaaa... saya cuma mahukan kalian-kalian yang baca belog saya dengan hati yang ikhlas,gembira dan tulus...
bukan kerana anda seorang saya perlu berhenti menulis apa ada dalam hati saya.. tidak sekali-sekali.. senang saja caranya... tak suka jangan bacaaaa... ye tak? hihiii~



korang.. lepas ni kalau muak ke mual ke baca cerita saya dengan rafiqy or else... bagitahu je ok.. tu kat chat box tu boleh je nak chatting dengan sayaa... takpun add je YM saya MizCorrs_04@yahoo.com



Akhir kata.. amalkan kehidupan yang lebih sihat....



Saya dengan ikhlas menulis.. Atiqah Adnan~
saya sayangkan suami saya jadi saya cuma mahu abadikan kisah kami dalam blog saya ni.. jadi minta maaf kalau ianya memualkan anda


20 comments:

  1. kenaper ni qah.?
    ni mesti kes ada orang komen yg tak sedap di baca kan?

    sabar qah....blog kita....hak kita utk menulis....

    ReplyDelete
  2. kenapa sis??
    erm...bg dyan biar kan je ape org nak kate kat blog kite...
    nak muntah darah skali pun...
    kite menulis ikhlas bkn ape pun kan..kite ade hak kat blog sdiri...

    ReplyDelete
  3. lorr... i tak kisah pun u blog pasal ur love story. sebabnya kadang2 dalam entry2 tertentu berguna jugak untuk other people because sometime u're sharing somethings. erm, just be urself jer. as long tak kutuk2 org lain, rasanya org still suka datang sini. ;)

    ReplyDelete
  4. Haishhh xabis2 org anta komeb bukan2 la tue kat akak nie. Susah nk puashati org.

    Ignore la kak. Yg penting cik abe restu akak menulis blog nie. Itu yg penting kan! =)

    Psstt.. nape akak mkin berseri nie? asna xbseri pun uhuhu~

    ReplyDelete
  5. sayang,r u ok?
    ikhlas cakap,pia suka blog dan pemilik blog ini.
    jgn risau,ramai yg sayang qah dari benci

    ReplyDelete
  6. keep on blogging kak...bia jew ngn pndgn org..tanak bce so jgn bce kn..hehhe

    ReplyDelete
  7. sape cakap kisah akak ni memualkan?takde la akak..biasa je..lagipon ni kan blog personal..takkan nak cita pasal kisah orang lain pulak kan?

    ReplyDelete
  8. dearie yanie~
    betul.. betul.. hak kita kan yang... terpulang laa pada qah..

    dearie dyansayanidris~
    tulaa kan.. hihii akak tak kisah pun dear.. relax je..^^

    dearie asna~
    tulaa kan akak pun tak sangka.. seb baik dia tegur kalau tak akak perasan sume orang sayang kat akak tau ^__^ berseri? taklah dear.. bese je..

    dearie mizzamy~
    saya suka jadi diri sendiri dear.. tapi tak sangka ade yang tak suka.. thanks sebab u suka baca kisah cinta saya dan rafiqy.. atleast ade sebab nak continue blogging about my love story.. huu~

    dearie Peri Pia~
    i know darl... and u're one of them kan..lurv u!!

    dearie ieyka02~
    haah kan.. leave it blank... thanks darl..

    ReplyDelete
  9. makin cantik kak atiqah sorang ni.
    teruskan menulis
    sara suka baca.
    ^^
    sara je sekarang agak malas mahu menulis.
    ;-p

    ReplyDelete
  10. qah..dah nama blog peribadi..ryna phm apa yg qah rase sbb..ryna dalam seminggu mesti 2 3 kali kuar cite pasai en.fika..sbnrnya kita share exp..bukan share info yg tah hapa2 sgt..( sket2 ada la kan..hehe..)

    apa2 pun keep on blogging kerana kalau bagi ryna..lgsg x terganggu..

    ntah2..ada org nyampah gak kot bila ryna cite cinta masyuk ngan en.fika dlm blog..agh..biaq p lah!

    ReplyDelete
  11. atiqah deary! just ignore them! I think they are simply jelousy type coz you got such a handsome husband +++ you're gorgeous tooo dear! soo... let them be!! kalau nak kata Tiqah punyer blog nie memualkann ngan cerita cinta both of you... diaorg belum tengok my blog kott.. which confirm diaorg muntah belilahhhh sambil pitam! hahahaha....

    Org tak suke takpe... yg penting seriously Neena suke!! So just be yourself! don't be hypocrite just b'coz of somebody else! I also luv people who are sincere! :D

    So keep on bloggin keh! sambung lagi ur kisah cinta! don't stop! I tak puas lagi baca! hehehee...

    ReplyDelete
  12. laa ..kak atiqah biar jew kt dorg yg xsuke ramai ag yg suke bc trutama nyer sy..wlaupun kkdgkala xtau nk bg komen apew tp stiap tlisn akk sy bc tau...

    ReplyDelete
  13. sis..nk tny,,bli shawl tu katne n mcm mne nk pkai??oh sila beri tnjuk ajar :P

    ReplyDelete
  14. laaa..camtu plak...blog kita..kita punya suka la kan...

    kak tiqah ignore jerk org camtu..die jeles senarnyer dengan cerita2 kak tiqah tu...huhuhu....

    ReplyDelete
  15. relex ade lah yg terbaik kak...
    tp kdg tu myakitkan ati gak bile bace....tp dyan lom dpt lg reader2 yg 'sopan' tu..klo dpt mau gak dyan kebaboom.....

    ReplyDelete
  16. kita x kan mampu nak puaskan hati semua orang..yang penting buat & tulis ape yang kita suka, yang kita rasa, n boleh buat kita happy..tiada paksaan dalam blogging kan..suka, baca.x suka, ignore.as simple as that..=) chill k..

    ReplyDelete
  17. dearie intan maisarah~
    thanks dear.. akak akan teruskan menulis ye.. hii~

    dearie fikaryna~
    tula kenapa mesti ada yang rasa terganggu sebab kan belog kita so terpulang pada kita nak tulis apa.. tak suka silakan jangan baca..erm.. kita sayangkan suami kita kan dear.. sometimes tak boleh cakap bila berdepan.. so bila suami baca sedikit sebanyak dia tau betapa kita syukur dan gembira bersama dia..

    alahai dear.. biarkan je k.. tulis je ape u rasa nak tulis ye..^^

    dearie Neena~
    jeles? alahai nape laa nak jeles dengan qah ni neena kan.. hehe~ tak diorang mesti terpegun tengok gambar neena yang sangat cantik.. seyesly qah suka semua gambar dalam blog neena okieee..

    haah qah tanak jadi hipokrit lebih selesa jadi diri sendiri.. thanks darl sudi baca belog qah ye.. qah mesti teruskan menulis cos ade kawan macam neena dalam blog nie..

    tq so much darl!!! love u..

    dearie kasihkuamiera~
    thanks sayang..selalu menyokong akak yee ^^

    dearie babyboo~
    shawl tu akak beli kat kedai aksesori bonita.. senang je macam pakai shawl bese laa dear..

    dearie Mia~
    hihii jeles laa kot ea yang..
    thanks tauuu...

    dearie Pia~
    bagi alamat ok sayang...

    ReplyDelete
  18. hihi..suka je baca blog nii...
    keep on blogging ye sis...

    ReplyDelete
  19. xpe..sape yg xske xyh baca,suh die main jauh2,hehe~tp btul la,klu da kwin,every single moment kte rs nk tulis dlm blog kan..saye pn salu je kene,bile tulis cmnie skit,orng kate kte nk show off ngn hubby kte..sdihkan..kdng2 tulis blog ni rs snok bile bc blk..its jus like our diary..anyway,jgn patah semngt,keep on blogging~ =))

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)