Tuesday, May 11, 2010

Andai ku tahu..






Tiba-tiba terfikir sejenak.. andai lah kita semua tahu bilakah ajal kita apakah yang akan kita semua lakukan? erm pasti dunia ini aman dan bersih dari dosa..dan semalam kita jumpa dia.. hari ni esok lusa kita tak tahu kita boleh jumpa dia lagi ke tak.. erm.. saya juga begitu.. mati.. sesuatu yang pasti.. saya akan mati dan anda juga..


saya MINTA MAAF sekiranya belog ni ada mengundang rasa sedih, terasa hati atau apa pun yang mungkin juga anda salah faham, salah anggap terhadap diri saya.. saya manusia biasa yang kadang-kala lupa.. tapi syukur saya masih diri saya sendiri seperti dulu,kini dan sekarang...


jika ada yang rasa yang tak kena, kurang faham atau apa yang tak sedap dihati mengenai blog ini boleh share dengan saya ok.. saya terbuka.. nanti jangan bila saya dah takde atas dunia ni semuanya akan berakhir dengan sendirinyaa..


sebelum saya masih berkesempatan saya Mohon Maaf ke atas salah silap saya..



7 comments:

  1. akak xde wat salah pape dgn asna.. asna maafkan akak pape pun.. =)
    Take care kak

    ReplyDelete
  2. munusia mudah lupa.. xsalah utk sling m'ngigati.. sblm t'lambat..

    ReplyDelete
  3. hi dear...wahhh layout baru yer?
    ala jgn la sedih2..ok2 maaf mu diterima =P

    ReplyDelete
  4. thats is andai ku tahu tiqah..tp kita tak tahu kan..tp mati tu pasti bile masanya tu je kita tak tahu..

    tk slh pape pun..so tk perlu kemaafan dr y..:)

    ReplyDelete
  5. takde pon entry akak yang kasar2..suma lembut2 je..

    sy suka baca..jangan cakap sy tak datang sini walaupon tak komen..haip..hahah

    ReplyDelete
  6. sama2 kita saling maaf memaafkan....

    ReplyDelete
  7. dearie asna cute~
    ye asna.. thanks k.. mane tau asna tak dapat jumpa akak da ke.. erm..kita tatau kan dear..

    dearie nunu eera~
    itulah tujuan kita dik.. kita selalu ingat mengingati antara satu sama lain.. even kubur lain-lain pun tapi tanggungjawab sesama manusia jangan dilupakan..

    dearie farahfatihah~
    tidak sedih cuba teringat akan mati.. thanks k..

    dearie wahidah~
    betul tu kalau kita tau tiadalah kejahatan atas muka bumi ni..thanks k..

    dearie violetless~
    hihii thanks k tak lupa jenguk belog akak nie.. tak kisah.. tq tau..

    dearie yanie~
    wah komen cik yanie macam nak sambut raya je dear.. hihiii~

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)