Thursday, May 20, 2010

happy time with my FIL~






8 Mei hari tu adalah hari lahir ibu mertua dan kakak ipar kesayangan saya..
dua orang yang comel ni kongsi sama tarikh lahir...^___^
tetibe nak tanye siapa dalam dunia bunian blogging ni tarikh lahirnya 21 oktober ye..?? kalau ada sila maklumkan ke tuan punye belog ni.. kerna sebentar lagi ada hadiah buat kamuu.. so jangan malu-malu nak tekan keyboard laptop, pc, netbook ataupun h/p canggih anda ye..



baik, masa berlakunya kejadian hari lahir dua kesayangan saya tu, tiada siapa teringat nak beli kek.. maklumlah sedang letih berjalan-jalan kat singapore masa tuh T__T ahhhh!! ok tipu je sebenarnya kecewa sebab tak dapat jalan-jalan kat singapore...



Luckily, jumpa adik kandung saya yang sekarang sedang berbadan dua.. maksud berbadan dua ialah badan adik saya dan badan anak yang berada dalam perut adik saya jadi ada dua badan laa kan..? ahhh peningg!!! [sendiri cerita sendiri bikin pening..]..



ok! jumpa adik saya di jaya jusco tebrau yang dahulu kalanya jaya jusco terbesar di Malaysia tapi sekarang tidak lagi sebab Jaya Jusco terbesar ada di tanah tumpah darahku.. bumi Melaka.. hahaha [stop merepek laa makcik] so berbaloi juga lah hari tu sebab dapat juga jalan-jalan kat JJ.. hihii~ pi temankan Ina [adik saya] shopping baju baby... yang ya hampunn!! comel-comel ok baju-baju baby kat sane... macam nak rembat semua.. tulaa nak pakai tak muat pulak so beli untuk baby ina je laa... TT_TT lepas jalan-jalan makan pulak.. tetibe ina teringin nak makan kek secret recipe.. so dia belanja saya kek jugaa... masa ni seyesly tak ingat langsung nak beli kek untuk dua birthday girl yang saya ceritakan di awal rancangan tadi... betul tak ingat....



Lepas makan ina n haffiz [adik ipar] hantar saya dan rafiqy kat rumah mak lang rafiqy kat pulai.. lepas hantar ayah rafiqy nak belanja makan.. masa nak makan tu saya bawa sekali kek SR yang alahai satu slice je.. huu~ so oleh kerana takde kek untuk dua birthday girl tu so kek saya pun boleh juga kongsi sikit-sikit.. hihiii~


Ni along rafiqy.. kakak ipar saya.. hii~ comelkan adik beradik ni main suap-suap..

suap ibu pulak.. hii tengok i pun tetibe jeles nak suap juga.. tak malooo..
kelihatan disitu adik dan ayah mertua saya sibuk memesan order.. huu~

last sekali rafiqy yang tolong habiskan kek ni.. huu~
kesian dia takde sapa nak suapkan.. T_T


4 comments:

  1. alaa bufday asna 22 dec la kak..

    *saje nak mention bufday sendiri hehehe~

    ReplyDelete
  2. tu la qah....bz ambik gambar
    tak suap si suami

    hehhehehhe

    ReplyDelete
  3. dearie asna~
    hihii takpe.. boleh je letak sini tapi tak dapat hadiah laaa....


    dearie yanie~
    tulaa cyan dia.. huhuu~

    ReplyDelete
  4. seronok nya hee~

    adik2 ipar pia semua guy :D

    my FIL baik,syukur sgt :)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)