Wednesday, May 12, 2010

E'eh baju kita sama lah.. ^^






hihi~ Pernah tak korang bertembung atau ternampak seseorang pakai baju sama ngan korang? pada waktu yang sama atau masa tu korang pakai baju lain tapi terperasan ade orang pakai baju sama korang? hahaha =D apa reaksi y'all eak?? melarikan diri or senyum sipu??


Saya pernah hihi~ selalunya kalau orang tu saya kenal saya akan cakap 'eh awak baju kita sama laaa.. hihii~ kalau orang tu satu pejabat ke or sedara mara ke kawan-kawan ke even dalam belog ni pun ..

kalau tak kenal takde lah tetibe je lalu then tegur 'eh awak baju kita sama lah sambil senyum macam kerang busuk.. sengal je orang kata...

ada orang rasa annoying bila nampak orang tu pakai baju or tudung ke sama macam dia.. ok.. siap cakap lagi taknak dah pakai baju tu sebab sama dengan orang.. eh kenapa? pada saya macam pelik je cakap camtu.. malu ke? ke rasa oren? ai ada lagi siap cakap orang tu tiru cara dan gaya dia... tolong laa!! be realistic la kan.. betul tak.. tak kisah lah kan kalau sama.. means hak masing-masing.. dah kebetulan sama... takpelah ade orang lain cara dan hati nya..


kalau ada yang baju sama dengan saya boleh set time jumpa dan pakai baju sama.. wow sangat interesting.. dah lama dah tak pakai boria ni dulu waktu raya selalu juga pakai baju sama dengan adik-adik perempuan ku.. hahaha~ haah kan raya ni nak pakai baju sama juga laaa!! sebab tahun ni raya semua ada kat rumah ibu.. so bukan adik lelaki n ayah je pakai baju sama [menantu lelaki pun kena :P] we all perempuan pun akan set pakai baju kurung sama..
[woi jangan cerita pasal raya laa!!] ok stop~




3 comments:

  1. kite pernah. budak faculty kite pakai baju sama. dala duduk dekat2masa tengok match futsal. mule2 rasa malu pastu fikir ala bukan baju ni jual kat aku sorang je. hee

    ReplyDelete
  2. hehe asna xkisah pki baju sama sbb terasa.. eh eh ada jugak org comel same taste ngan aku beli baju same hehe ;)

    ReplyDelete
  3. hihi betul tu.. relax sudaaaa...

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)