Friday, September 4, 2009

temanku..

Ini fiza.. tadi masa nak keluar pi J.J fiza tak ikut dia kena balik..
hee~ saje je nak bergambar ngan fiza... suke tengok fiza pakai baju tu..
chomel sangat.. selamat membeli belah ye fizaa..!!!


Ini kak Syidah.. dia rOomate saya...
tengah tunggu masa je nak bersalin nie...
kak syidah baik sangat dengan saya... kejutkan saya bangun pi keje..
masak untuk saya... dia baik dan tabah...saya tak boleh jadi macam dia.. jauh dari suami semasa sarat mengandung.. saya betul-betul kagum dengan kak syidah.. lagi satu kan..saya selalu pegang perut dia nak rase baby bergerak.. hee~ bestnye rase.. tak sabar pulak nak melalui detik itu.. semoga saya panjang umur dan Tuhan izinkan saya melaluinya.. aminnn..ermm lepas ni dia cuti lame.. tinggal lah saya dalam bilik tu seorang.. mesti rindukan dia.. hope sangat dia selamat melahirkan...




orang mungkin anggap saya bodoh kerana terlalu mengharap dan berusaha pada yang tidak begitu sayang pada saya tapi apa saya boleh buat kalau jiwa saya sarat dengan kasih sayang... saya sayang semua yang Tuhan berikan pada saya..


Hati benci pada yang patut dikasihi,
Hati marah pada yang patut dimanjakan,
Hati suka pada yang patut dibenci,
Hati berduka pada tempat yang patut bergembira,
dan Hati bergembira di tempat yang patut berdukaa..


9 comments:

  1. kak atiqah punye bju pun cantikla..
    shawl tu pun cantik..
    su xreti la pki shawl sb muke su bulat..hehehe

    ReplyDelete
  2. dearie hirose~
    cantik je dear.. mesti cantik!!

    ReplyDelete
  3. akak kalo mengandung mst comey :)

    ReplyDelete
  4. dear,,,nape plak kate "pada yang tidak begitu sayang pade saye..."

    ReplyDelete
  5. QAH kenapa ckp diri bodo*,bkn sume org yg kaya dgn kasih sayang,itu sifat yg sgt bgs..suka sgt dgn kata2 berwarna biru itu :)

    ReplyDelete
  6. saya pun sayang semua yg tuhan berikan pada saya...:)


    termasuk KAMU!!!
    :)

    ReplyDelete
  7. skrgni housemate sy pon tgah mengandung..kesin tgok dia..asyik muntah2 n x lalu makan..nak pose pon xboleh..tp bila bwk mangga muda laju palk dia makan..huhu...

    ReplyDelete
  8. dearie Ifa~
    heheh comel ke..? tak dapat bayangkan lagi..

    dearie nona~
    erm.. bukan semua yang sayang pada kita sepenuhnya dear..

    dearie zara~
    heheh zara juga cantik kan..

    dearie Pia~
    tiada perkataan yang nak digunakan lagi dear.. hee yeker? thanks

    dearie meiz sha~
    thanks ninie.. love u too~

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)