Wednesday, September 9, 2009

Aku takkan boleh lupa hari lahirmu sayang...

morning semua!!!


hhehe semalam saya half day.. hee~ rafiqy amek saya awal ade plan.. urusan tabung haji dan ASNB.. susah betul nak ke sane berbelit-belit jalan ntah bape kali rafiqy buat u-turn.. kesian habib ku.. dah la tengahari semalam panas sangat kan..tak pe bulan pose kena tahan n sabar bebanyak ye...ingat lepas settle semua nak singgah kat Ampang Park kejap cuci mata kan.. then rafiqy cakap next week laa.. mane tau dapat harga runtuh.. huhuu~




Saya tengok je rafiqy bila saya tanye sepatah dia jawab sepatah.. tanye saya pun macam moh tak moh laa dia kan.. mesti dia terase kenape saya tak wish dia.. sedangkan masa isi borang tadi kat tabung haji saya ingat tarikh 8.9.2009.. mungkin dia tertanye dan sedih kenape saya tak wish dia macam bese... sedih pulak saya... tengok dia cam takde mOod je.. selalunye ok.. tanye saya keje macamner laa hari ini teragak nak makan buke ape laaa.. macam-macam la kan.. tapi semalam dia senyap je.. banyak pandang keluar tingkap.. heheheh tak sabar pulak saya... then jam dah pukul 5.00 petang.. dia tanye saya nak berbuke kat luar tak? saya cakap tak mahu laa.. nak balik.. dia hantar saya balik lepas tu dia tanye lagi nak pi bazaar tak? saya cakap tak nak lah.. dia cakap semuanye taknak.. k lah dia anta saya kat umah.. ermm saya dah tak sanggup dah ni.. nak main-main kan dia... heheh tapi saya dah plan nak keluar lepas buke dengan dia.. hee~ dan saya sms dia saya cakap saya minta maaf sangat dengan dia untuk hari ini.. dia cakap takde ape laa.. lepas tu saya cakap ngan dia lepas buke saya nak pi bank nak keluarkan duit.. dia cakap ok...heheh masa dalam kete tengok muka dia letih sangat.. penat.. kesian saya tengok dia.. lepas tu tetibe je dia minta maaf sebab dia cakap dia takde mood hari ini.. dia tahu saya kecik hati sebab tu semua pelawaan dia saya tolak.. hee so sweettt!!!!




kitorang pi big apple.. makan-makan.. dan lastly saya fikir masa ni je la saya mengaku.. hee.. saya pulak yang minta maaf sebab saya tak wish hari lahir dia.. bukan sebab saya lupa ye saya ingat... :D dia senyum je tengok muka excited saya.. [saya takut dia marah saya mainkan dia je huhuu cuakkk!!!].. lepas tu saya terus bagi dia hadiah... hee~ sebab ape saya bagi dia hadiah ni sebab cincin tunang yang saya bagi dia dulu dah hilang.. dia tatau dia letak mane lepas solat.. then kira cam saya nak ganti balik laa.. dan rafiqy suke sangat.. saya tanye la dia adakah saya orang terakhir? dia cakap takde orang wish pun.. saya laa pertamanya.. heheh cuma dapat message dari celcom je dapat free sms kan.. heheh patutlah takde mOod.. heheh dia cakap taklah... saje je...dia tahu saya suke buat kejutan kat dia kuang...kuang...kuang... hampeh je kan..!!? huhuuuu



17 comments:

  1. hehe...
    takut gk ek tbe2 die majuk trus..
    lawa la ring tu...

    ReplyDelete
  2. sajer jer kan sis mendera batin...tak patot tau =P kikikiki

    ReplyDelete
  3. erm..nak wat cenggini gk nanti..ahahaha.besh

    ReplyDelete
  4. sweet je bila org laki sekali sekala merajuk kan?
    hehee..

    ReplyDelete
  5. so sweet!!!sukalah tgk akak dgn rafiqy nih!!!=D

    ReplyDelete
  6. sweetnyeee akak nih..
    hik2..majok manja2 je tuh..

    akak, cantik sgt2 cincin tuh..
    seswai la wat cincin kawen..
    aisehhh..dh terjatuh ht plak..
    heheheh..

    ReplyDelete
  7. Wahhhh samapi hati sis buat en rafiy mcm tue.. asna pun terasa klu org wat mcm tue tau huhu =(

    tapii kannn kann kannnn...
    Ehem ehem..
    next week tue nak g ampang park sila text asna 3 jam awal ek.. of course secara kejapan jer asna serbu sis..

    Boley kita skodeng2 + buke pose sama ker kan

    Wink! wnik! ;)

    ReplyDelete
  8. dearie nona~
    tUlaa kan..saya pUn tak suke dia majuk lame-lame tak best!!

    dearie Nuar~
    yeker? heheh okie tak wat lagi..

    dearie Anna~
    heheeh thanks dear..

    dearie cik selamah~
    heheh buat jangan tak buat ye dear..

    dearie zuris~
    tUlaa sangat comel..

    dearie liyanaroxx~
    hee~ thanks.. dear,,

    ReplyDelete
  9. Lazo Diamond mmg cool~

    ku suka sgt~

    masih pakai lagi cincin dengan kekasih pertama~ haah~

    ReplyDelete
  10. ala..bestnye korang dua ni hehehe.. sweet couple..
    jaga tunang u bebaik ye

    ReplyDelete
  11. ouhhh buat surprise eh....i love surprise tu...hehe :D slamat ulang tahun kpd tunangmu :)

    ReplyDelete
  12. ish3 akak so sweet lah...besh nyer...
    hik3 jln lpe kawen nant k...

    ReplyDelete
  13. mesti qah lagi seksa nak tahann diri dari ucap selamat ulang tahun buat yg tersayang kan?congrat kerana dpt buat suprise juge akhirnya,ring itu sgt la gojes ;)

    ReplyDelete
  14. hehe... u ni nk surprisekan rafiqy tp u yg cuak...relax le girl...kelakarla. tp ring tu mmg comell

    ReplyDelete
  15. dearie Ifa~
    hehe tulaa akak ngelabah je tau dear.. cantik ke nanti cari kat lazo tau..

    dearie asna~
    yeker? heheh tUlaa akak mmg saje nagde menyakat budak tu.. hee~
    okie dear..bolee..

    dearie ari shu~
    thanks dear,.. hehe

    dearie zara~
    yeker? waaa.. bf sekarang tak marah ke..?

    dearie wizza~
    baik cikgguuuu!! thanks darl..

    dearie hanie..
    heheh thanks tau..

    dearie umie~
    mesti.. heheh bulan mac tahun depan..

    dearie Pia~
    tulaa sangat2 dear..
    finally berjaya jugaaa!!!

    dearie shida~
    takut tak jadi hehe jadi jugaa laa..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)