Thursday, September 17, 2009

Suasana baru hati juga kena baru...

salam semua..


perasan tak tajuk 2 entry saya sebelum ni same je.. yang beza adalah satu hruf besar satu huruf kecik.. beza kan..? hheh tak pasan laa.. main hentam je letak tajuk.. selalunye saya macam tu laa nak letak tajuk pun kadang-kadang kena hot juga bagi ramai orang buka ye tak,,? huhuuu kalau lucah-lucah tu selalunye laju orang nak klik.. so nuffnang pun mencanak naik.. huuuuu~ tapi nantilah otak saya belum cukup kotor nak fikir tajuk entry hehee~ ok berbalik kepada tajuk di atas [tetibe je terover komen pasal topik tajuk] macam saya dah bagitahu laa semua orang yang saya sekarang kat Menara TM ni.. sebenarnye dah tahu awal bulan lagi.. tapi macam tak bape nak lompat kegirangan pulak saya dapat kat sini tu yang malas nak citer ngan korang semua.. so terpaksa juga la pergi keje kat sini.. apepun syukur laa kan.. rumah dekat.. cuma bese laa menara TM ni HQ so gamaknye banyaklah pantang larang yang harus diikuti kalau tidak akan dijatuhkan hukuman berat.. iaitu membaling batu berat dari level 50 ke bawah.. ahhaha aku tipuu! baiklah saya teruskan ye.. kat sini dah takde punch card hanya scan passcard..'anda dibenarkan masuk' [tetibe rindu kat mesin punch card kat tempat keje lama yang walaupun sangat uzur dengan dakwat nye sentiasa merah je tu.. kadang-kadang je hitam..] erm.. banyak lagi laa kat sini.. ok ini saya sediakan hot sebab kenapa saya tak berapa 'sekimia' dengan persekitaran menara TM yee...




tangga ketiga.. menare TM ni besar sangat dan mata saya berpinar dan pening sebab banyak kali pusing tapi saya masih lagi ditempat dimana saya berdiri.. ahaksss~



tangga kedua: banyak faktor yang boleh menghabeskan duit sayaaa....sebab banyak gerai-gerai kedai makan yang boleh buat perut saya membuncit secara mendadak.. ahhh contorol!! contorol!!


dann..








yang pertama....








ialah...




kat sini banyak liff.. kena pilih.. n bukan semua leh pi ke floor kesukaan anda ye.. dan fyi saya paling takut naik lifff yee... dan saya kena kena naik lif untuk ke opisss!!!!





ok.. ok.. daahh jangan asyik fikirkan yang tak best je ye... mari saya ceritakan yang best kat sini.. heheheh saya dapat notebook tau kawan-kawan.. dah hampir 17-3+10 tahun saya tunggu untuk dapatkan sebuah laptop... ahh akhirnya saya dapat juga mengelarkan sebuah mesin bernama komputer bimbit ke riba ke peha ke sebagai 'ini adalah komputer riba nor atiqah adnan' ahhh!!!! :B bangga sangat weii.. kembang kuncup hidung saya menerimanye.. hahah tapi harus diingatkan ini hak syarikat.. takleh buat cam harta sendiri.. dimana tak boleh tampal sticker snow white atau dsb [itu kegemaran saya ye] kat atas badan dia.. heheh erm.. terpakse laa tinggalkan hobi tu.. satu lagi kat sini pagi-pagi kan mesti ade bacaan doa.. syahdu je terus semangat nak keje kuat untuk TM.. ahaks.. aminnnn...dah laa saya nak balik ni.. dah kol 430 saya kena pulang awal dan berebut bas dengan seorang makcik negara indon ni.. dia giler buass!! nanti esok saya cerita tau.. saya keje esoookkkkk!!!! heheheh :D





BABAIII...

7 comments:

  1. Qa.....

    kalau ada mamat hensem lagi single dan bertanggungjawab....

    jangan lupa rekemen kan kepada daku

    kekkekekkekk

    *****************************

    Salam Lebaran Khas Buat Sahabatku

    Mohon Ampun dan Maaf Andai Ada Tersilap Kata Terkasar Bahasa Sepanjang PERSAHABATAN Kita.....(^_^)

    ReplyDelete
  2. wah Menara TM,hebatnya.terbayang stuktur bgnan nya...may b lama2 nanti qah akan selesa dgn persekitaran baru..InsyAllah.

    huh,mereka mmg over buat mcm negara sendiri..(mls nak taip orgnya)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilahh~
    Sis suke keje baru..

    Sis takut naik lif? Bia betul sis? sis fobia ker?

    Welcm to new office..

    Pssttt menara TM tue kat Jln Tun Razak jgak ker? ker kat menara rebung ek>?

    ReplyDelete
  4. ahhhhh Kak tiqahhhhhh i miss you already :(

    hahaha you ni funny lah! (ref. to the last part of your post)

    anyway, all the best and have fun at your new work place!

    Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin :D

    Sorry i selalu moody bila lapar haha :P

    ReplyDelete
  5. dearie yanie~

    hehe baik dear.. akan aku carikan lelaki yang baik untuk kamu.. semoga Allah membantu ku ye kawan..
    heheh qah pun nak minta maaf kat yanie juga.. selalu nak jumpe yanie tapi still tak sempat juga.. sorry ye yanie.. hope one day tau dear..
    lurv u!! happy raya!!

    dearie Nuar~
    hee okie jap nanti i tulis yaaa...!!

    dearie asna~

    yerp fobia tak suke leceh dsb..
    kat bangsar dear..

    dearie min~

    i miss u too min!!
    rindu nak jalan-jalan naek kete u..
    borak-borak.. gonna miss it k.. *sigh* rindu semua kat sane.. nak makan kat kafe dengan korang semua.. ahhh drop my tearss ni.. oh no! most memorable things r nak bergambar ngan korang semua.. macamner la mesti sunyi belog ni takde gambar u olss.. erm...

    selamat hari raya min..
    ampun dan maag dipinta ye..
    semoga u bahagia di hari raya nanti kan.. tahan tak makan selama sebulan finally kita menang juga kan.. n dapat raye!! happy raya!!

    jangan lupa kan daku yaaa!!!!

    ReplyDelete
  6. ermmm..
    dah masak sangat ngan perangai minah2 pakcik indon nie..
    hari2 ngadap dorang bila naek bas..
    orang ni beratur la pnjang2 nak naik bas..
    diorang selamba jer duduk kat tangga tu..duduk yerr..org lain beratur..
    sabor jelah...

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)