Monday, September 28, 2009

Cinta...

Senyum dan ketawa laa wahai cinta..
aku mau terus melihat cinta itu dimatamu..
biar aku mati nanti.. cinta itu jangan hilang..
malah kekal abadi dihatiku..
entah kenapa aku tidak mau tinggalkan..
walau sekejap.. hati degil mau terus merasa..
alangkah bahagianya diri ini dicintai dan mencintai..





kamu merasa apa yang aku rasa?
jika tidak ingin sekali aku berkongsi rasa sama kamu..
bahawa cinta itu walau sukar dicari, susah ditafsir..
bila sekali kau merasa cinta kau takkan mau kehilangannya...
aku bahagia.. bahagia sekali.. aku khabarkan pada kamu..
jangan lah berhenti mencari cinta.. cinta itu halus..
bentuklah jiwa agar dapat menghargai cinta..
berbahagialah dengan kehidupan sementara ini...
marilah kita nikmatinya selagi ada nyawa...





6 comments:

  1. >> kekadang terasa penat utk bercinta lagi.....(T_T)

    ReplyDelete
  2. kak atiqah sedang merindui seseorang? haha (:

    ReplyDelete
  3. hargai cinta yg ada,jgn sia2kan jika.takut nanti bile cinta itu pergi baru kita terasa sunyi dan kesal.

    ReplyDelete
  4. cintailah diri kita sebelum kita cintai orang lain..huhuhu..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)