Tuesday, September 15, 2009

di tempat baru

kawan-kawan..



esok saya akan melapor diri di pejabat baru iaitu di TM annexe 2.. doakan saya k.. semoga cepat selesa dengan persekitaran baru.. dan semestinya saya akan merindui TM training centre di jalan semarak ni..ermm.. hope kat tempat baru dah disediakan da tempat saya dan juga PC.. kalau takde alamatnye kena tunggu kat rumah laa sabtu baru dapat blogging.. btw sebelum terlambat saya nak wish 'selamat menyambut Syawal' kepada kalian semua.. ampun maaf dipinta jika ada penulisan saya yang tidak senang dihati kalian semua ye.. saya hanyalah manusia biase... maafkanlah saya...
semoga anda semua bergembira dihari raye nanti ye.. ingat makan jangan terlebih pulaakk.. hee~




love you allsss...~~~

15 comments:

  1. smga gembira d tmpat baru
    keep smiling always

    Salam Aidilfitri :)

    ReplyDelete
  2. owh dah bertukar tmpt?
    Pia pon ingin mengucapakan

    Selamat Hari Raya Aidilfitri,yg buruk dariku ku mohon lautan maaf.

    ReplyDelete
  3. seLamat menYambut SyawaL wat Kak tiqaH jugak....
    harap segala salah silap ketika memberi komen mintak diampunkan...
    ehe..
    nak duit Raya neh.....
    huhuhu..

    ReplyDelete
  4. love u too
    selamat berada di tempat baru ye

    :)

    selamat hari raya juga
    jgn lupe dtg umah ok..
    :P

    ReplyDelete
  5. kak tiqah nak pindah ANNEXE 2?Unit apa?nanti leh kita rehat sama sis!!!=p

    ReplyDelete
  6. sis tiQah kita dah dekattttttttttttttttt t boleh la jumpe slalu hehhehehehe...

    ReplyDelete
  7. All the best sis!

    alhamdulilah..
    rezeki di bulan ramadhan =))

    ReplyDelete
  8. bestnye dpt keje tmpt bru..

    =) good luck d tmpt bru!

    ReplyDelete
  9. best la hang da pindah annexe..dekat je dgn umah..jalan kaki jer..huhu

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya,qa
    collect duit raya banyak2 ye
    raya last sbg org bujang kan?hehee...

    ReplyDelete
  11. selamat bertugas di tempat baru.....

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)