Friday, March 11, 2011

Panggil nama penuh lagi baik bai..




Assalamualaikum.. hai fellas..apa khabar semua.. sihat tak..? sekarang ade masa terluang singgah blog mommy to be and baca pengalaman hamil diorang.. jadi teruja pulak tengok persiapan masing-masing.. hee~



ok.. ade orang temuduga saya... so meh saya share pengalaman temuduga saya ok..



soklan nyeee....



5 nama samaran anda?


nama samaran ye.. macam-macam laaa..


1. kak long = ini biasanye nama panggilan dalam keluarga laaa.. tok nenek ibu ayah semua panggil nama ni..

2. bibi / b = yang ni suami yang panggil.. bagi manja sikit.. bagi ade effect kasih sayang dalam rumahtangga.. tak gitu? try ye masa gaduh pun u panggil suami u dengan panggilan sayang ke darling ke tak cair dia.. terus tak jadi nak marah ok.. ^^

3. ati = nama panggilan ni dapat dari cikgu tuisyen math saya.. tetibe nak panggil saya ati.. dia org pertama kot panggil saya ati..

4. atiqah = kalau ayah ke ibu ke tengah marah panggil saya dengan nama penuh.. teehee~ saya suka kot orang panggil saya dengan nama penuh.. sekarang nama blog 'atiqah adnan' so kalau ade blogger kenal saya jumpe kat luar mesti tegur macam nie 'u, atiqah adnan kan?" oh sangat manis panggilan tuh.. korang buat saya 'terharu' je.. haha

5. qah = ni nama panggilan utk gelarkan diri sendiri pada orang lain.. so bila saya gelarkan diri saya as a qah semua pun da mula panggil saya 'qah' hee~



5 tarikh penting..


1. 21.10.1984 = ini adalah tarikh lahir saya.. sila take noted*

2. 8.9.1984 = ini pulak besday suami saya.. takyah take noted hee~

3. 24.3.1983 = ini anniversary ibu ayah saya..

4. 12.03.2010 = ini pulak anniversary kawen kami..

5. 21.2.2007= ini anniversary kami berjumpa.. tehee~



5 perkara yang saya buat semalam..


1. buat solat dhuha & read quran..

2. ke klinik tapi 5 jam doktor rehat.. terus tak jadi..

3. lipat baju sambil upload pic kat fb..

4. makan roti sardin berserta kopi susu panas..

5. kemas baju cos karang nak ke johor sepanjang hujung minggu nie.. :)



5 perkara yang buat saya gumbira =D


1. dapat ciuman dari suami setiap hari.. dan ucapan 'sorry' from him every nite..

2. dapat makanan yang teringin nak makan.. [makan sambil nanes sebab terharu]

3. shopping.. hee~

4. bila dapat tengok 'heartbeat' our baby.. gembira sampai ternanes.. ^^

5. dapat pergi bercuti dan jalan-jalan... hee~



5 perkara kenapa kena temuduga nie..


1. sebab saya adalah yang terpilih laa.. hee~ thanks amelyn..

2. sebab suka dengan soklan yang diberi.. dah lama tak kena temuduga.. i like..

3. supaya anda semua dapat baca dan tahu sesuatu tentang saya..better than nothing..

4. bila kena temuduga dengan soklan yang best.. terus segar menjawab.. ^^

5. supaya saya dapat peluang menemuduga sekalian anda yang lain.. teehee~
[saya nak temuduga semua.. semua anda terpilih.. sape nak jawab meh buat sekarang!!]




ok bai,... assalamualaikum!!







8 comments:

  1. :')

    i love to call u qah,hee~

    u oll say sorry every nite

    kena ikut ni

    ReplyDelete
  2. saya suka dapat souvenir..hahahaa..kak long, nak tshirt itam, comel-comel tau

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum AA.

    hi saya syahira. saya copy interview ni tau. mahu update di blog..

    thanks~~~

    ReplyDelete
  4. nk buat jugak...hehe
    tp nanti la tgu rajin sikit.. ^_^

    ReplyDelete
  5. 'qah' mmg sesuai je ngn tuan nya.. :)

    ReplyDelete
  6. sweet ar...nak ajak jaln2 kat blog sarah ni...
    http://mrsafaizal.blogspot.com/2011/02/avail.html
    thanks...

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)