Wednesday, March 30, 2011

"Blog Review by Bardboo"






dah lama dah blogging.. dan siapalah blog ini.. tapi beruntung sebab ada pembaca yang ikhlas sering lalu disini.. ade traffic juga laa kan.. ^^ thanks my lovely reader.. teruskan bersama ya!



biasanya pepagi memang akan tengok dashboard nak cuci mata dengan update blog yang saya ikut.. dan happy birthday to bardboo 30/3 beautiful date!! semoga bahagia selalu!!
dan entry ni ditulis pun sebab bardboo juga.. beliau nak review blog siapa yang 3 terawal submit entry.. ceh hope macam ada harapan laa nak blog atiqah adnan ni di 'review' dalam blog reader lain.. teehee~ tak pernah2 pun and tak layak kot eak..



nak tulis apa eak dalam entry nie.. actually dalam dunia blog ni kan.. kita jumpa macam-macam kawan.. macam-macam orang.. dan saya secuba sedaya untuk follow semua blog kawan-kawan ni sebaiknya.. err tapi sekarang, bebanan kerja begitu mencabar.. tak tertanggung rasanya.. tapi TM selalu pesan.. 'challengeeeeee!! challengeee urself!!" so dengan perkataan itu saya cuba mencabar diri supaya 'alah bisa tegal biasa' hee~ itu yang TM mahu... ^^



to bardboo~ u're one of my blog friend tau.. even kita tak pernah jumpa tak pernah borak tak pernah dengar suare even bertentang mata.. tapi deep inside in my heart i know u're a lovely person, friendly.. and sweeettt ok.. muka bardboo sangat manis... and 'bardboo' tu nama yang sangat unik ok.. that's why mane boleh lupa k.. ^^ hope kita terus berhubung dalam blogger or facebook.. dan terus update life masing-masing supaya kita tak terlepas berhubung ok yang? mane tau dengan izin Allah kita berbesan ker? ahaksss.. u knows kan..? kerja Tuhan..



itu sahaja untuk kali ini ya..




5 comments:

  1. tu la..unik :)
    kak atiqahh.. nak tgk peruttt :P

    ReplyDelete
  2. hai kak...thx ye sbb join..=)

    ada banner blog x? sy nk letak kt blog sy..

    tlg reply kat blog sy ek..tkt x perasan nnt..


    Jom Lawat: Blog Bardboo
    Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

    ReplyDelete
  3. kak, sy letak gmbr yg kt bahagian "about me" blog akak ni yer.. =)

    p/s: bila nak update pasal pregnancy nie? x saba nak baca tau.. =)

    Jom Lawat: Blog Bardboo
    Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

    ReplyDelete
  4. Hi gorgeous! Have a nice day :)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)