Thursday, June 25, 2009

~mungkinkah? hee~

heeehh~
:cinonet_17:



Bile date kawen dah tetap nanti..boleh la saya update blog dengan cerita persiapan kawen saya je kan...? dari satu persiapan ke satu persiapan..


:cinonet_28: Eeeiii bestnyee... seronok kan nak kawen.. macam-macam kena fikir dan buat...
saya taknak buat majlis yang meriah bagai.. cukuplah adik saya kawen dulu dah meriah-meriah kan..? saya suke simple dan kalau boleh semua saya nak buat sendiri... [masak tak boleh laaa tak larat den nihaaa] contohnye macam kad kawen, make up sendiri, decoration rumah, berkat (door gift + goodies) dan kalau boleh pelamin sekali... baju pun nak beli kain dan tempah...



:cinonet_05: kalau jadi sekalikan kawen dengan adik saya mia.. ok laah jimat skit kan.. boleh buat meriah sikit dan boleh demand tinggi-tinggi sikit kat parents saya.. [boleh ke?] heheh nak itu nak ini.. duit simpanan saya boleh guna untuk honeymoon ke..? pergi bawa family pi jalan-jalan lepas penat bertungkus lumus jayakan majlis kawen saya ke..? tak pun bawa kawan-kawan saya kat belog ni jalan-jalan ke..? hahh ok tak!!!!!?



heee~ korang nak ikut tak? ala bukan nak pi mane pun.. kita jalan-jalan kat belog ni jeee [kalau best sangat nak jalan-jalan kat sini takpe la juga kan :p]

:cinonet_52: hukkhukkk...




Doakan saya ye kawan-kawan.. saya perlukan doa orang tersayang mengiringi segala urusan saya.. agar Tuhan mempermudahkan jalan bagi saya dan rafiqy....


Ini saya atiqahadnan.. sila bergembira bersama saya ye... !!

:cinonet_04:

8 comments:

  1. saya pun nak kawin
    uwaaaaaaaaaaaaaaaa
    =(

    hehhee

    ReplyDelete
  2. haha.. btul2..biar simple tapi meriah..
    i'm done with my wedding decoration 4 de pelamin, baju & card!
    haha..waiting 4 de hantaran..
    idea tak dtg2 lagi.. =)
    anyway..still stick wif ur plan ke?
    01-01-10??

    ReplyDelete
  3. xsaba nak tgk persiapan Atiqah,pia dulu xreti blogging huhuhu.. :(

    ReplyDelete
  4. dearie yanie~
    ala jangan sedih-sedih k dear..
    nanti sampai juga jodoh yanie tau...
    saya akan doakan yanie ea...?
    bagi nama penuh..?

    dearie mrs edy~
    lambat lagi dear.. heheh btw thanks ye..

    dearie zara~
    baik kamu mesti dijemput sayang... tunggu tau..~

    dearie balkidz hunny~
    waaa...seronoknye dah start kan..
    saya dah tempah cincin untuk tunang saya..
    dan book photog je heheh~
    erm.. 1.1.2010 tarikh yang cantik sangat..
    not sure yet la dear.. erm..

    dearie Pia~
    heheh ala persiapan pun akan dibuat bese-bese je dear.. takpe.. yang penting sekarang Pia selalu kena ade dengan saya k.. dengar saya dan share semua dengan saya tau...? heheh
    tapi! bila nak bagi kad kawen nanti saya nak bagi by hand.. okkkkii??! :D

    ReplyDelete
  5. heheh..insyaAllah..berjalan lancar nanti..jom kite kawen..hahahah...

    ReplyDelete
  6. akak suke wat muke toyer..huahua ;p
    smoga perjalanan akak ke gerbang perkahwinan berjalan dgn lancar....amin

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)