Monday, June 15, 2009

~~makan dihari jumaat lepas~~

Jumaat lepas lunch bersama kawan tersayang di JUPEM...
sangat seronok kami melintas jalan berpegangan tangan...
huuuu.. dengan gaya sempoi berjeans dan tshirt kami nampak begitu ranggi dan smart.
. huuu apakah reaksi kamu bile membayangkan ayat diatas? :D

Baiklah, sebenarnya jarang makan diluar ni selalunye makan kat kafe je.. bila ada yang ajak kita pun seronok terima nak berjalan nO.1 okie...

masuk je kafe JUPEM ni.. tengok tak ramai orang.. suasana nye ok.. makan OMG! banyak sangat.. macam-macam ade.. kesedapannya saya bagi 7/10 huuu~

Ini kak fida.. opismate fara... hehe baby damia sangat comellll..
sesi memilih makanan...
masa ni saya snap gambar cepat-cepat..tak sabar nak makan.. hee~
ini fiza.. comel kan.. semakin comel lebih tepat.. heheh~
Ini juga kawan baik saya.,.Fara.. comel juga... adakah kawan-kawan saya semuanya comel..? hehehe.. semua pun comel dihati saya,,,bila anda senyum ia begitu menyinari hidup saya... :D
Dah lame tak makan rojak buah.. pedas dan sedaaaap.. ABC pun sedap...
fiza dan fara.. heheh...
opis fara.. hee~ suke tengok dorang.. pasni nak makan ket mane pulaksss yerp...?
last but not least.. ni gambar saya..dan kak fida sweeet...
-ini meja kak fida-

6 comments:

  1. wah2 best nye dpt kuar ngn buddiest.
    jeles g2.!
    ngee~

    ;)

    ReplyDelete
  2. very hepi2 heee suke tgk dia ceria dgn teman2

    ReplyDelete
  3. hi tiqa
    jemputla dtg my wed.
    dtg dgn tunang u rafiqy. :)
    bg address kt emel ye :)

    ReplyDelete
  4. SANGAT BEST BILER LUNCH RAMAI2 DEAR....:)

    ReplyDelete
  5. besnya mkn..lapar la pulak..
    lagi bes kalo mkn reramai..

    ReplyDelete
  6. wahhh rojak buah suda lama tk mkn:) heeee

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)