Tuesday, June 9, 2009

~~Hari Perkahwinan~~

Pink!!!
ada orang suka pink kan..? hee~

tema Ina pink biru...
so that day ina melaram pakai baju pink yang cantik...
ni jelaahh gambar yang sempat saya snap pada hari tu...
so banyak gambar yang tak dapat saya rakamkan untuk simpanan..
tunggu je gambar dari roy.. kameraman kami tuhh...

walaupun hari sabtu 6 Jun2009 banyak kenduri kawen..
tapi rumah kami tetap ada yang sudi datang...
best sangat tengok ramai-ramai datang...
tapi tU lah kakitangan pulak yang tak cukup...
so tuan rumah pun kena turun padang melayan tetamu...
Cuaca panas.. masa ni mana yang sempat pandang terpandang laah..tak sempat tu terlepaslaah...
nak buat macamner kan.. muka pun berminyak n agak gelapppssss dah ni.. tsk

Masa ni ramai yang ingat saya yang kawen memandangkan saya ni anak sulung kn..?
jenuh juga nak menjawabnye.. hee~thanks lah ada yang sudi bertanyakan perihal diri saya yang lambat kawen dari adik saya..
nak buat macammane Ina dah tunang dulu then setahun kemudian saya menyusul..(tupun parents sibuk minta tunang) saya bukan sengaja cuma nak habuan adat 'langkah bendul' je..
:girl_9: tapi masa Ina tunang dulu je dapat sepersalinan dan cincin je..masa dia kawen ni tak merase la den nihaa... tak pelaah...


Hari besar Ina dah pun selesai.. minggu ni kami nak bertandang rumah Haffiz pulak.. hee~
Lepas ni giliran saya dan adik ke-3 mia.. mungkin majlis kami akan disekalikan...InsyaAllah...
tarikh nya not sure yet... kalau kamu sayang saya tunggu k saya akan jemput kamu semua~~~

:girl_11:
cantik berbaju pink tunggu upacara berarak...
her friends.. laili, neddy,yanni,ifa n shima...
dua pupu ku yang juga merangkap anak buah kepada Haffiz~
candid itu wajib....
masa ni pagi tak ramai sangat... tengahari n petang riuhhh...
atok dan nenek tersayang...
semoga mereka dipanjangkan umur untuk lihat cucu sulung dorang pulak lepas ni... yaa its me!!!

12 comments:

  1. wah chantek la dear combination pink n blue,,
    so sweet
    ;)
    tahniah tok ina


    ~~~~

    ReplyDelete
  2. alahai..nengok org kawen ni..tak sbr plak nak kawen..hahah..gatai kan..

    ReplyDelete
  3. NICE THEME LOV IT,CIK ATIQAH rase2 nya warna ape ek?msh awl lagi ek,xper fikir dulu :)

    ReplyDelete
  4. sgt shweeeeeeettttttttttt pinky..;)
    x per pasni u plak dear...;p

    ReplyDelete
  5. wahhh..
    warna pink..
    tema kawen ifa tu kak..
    sweetnyeeeeee...

    nnti akak wrna pe ek..??
    ehem2...hehehehe...

    ReplyDelete
  6. cantik la..

    mcm nk mkn je skirting khemah tu..combination pink ngn biru..

    mcm gegula jek..

    ReplyDelete
  7. di mana kenduri ni? sis xajak pun...huhuu..

    mcm jeles gile tgk pink tu...

    roozu di doamin baru..

    theroozu.via.my

    ReplyDelete
  8. pink biru memang kombinasi warna yg menarik...

    tak sabar nak tgk Qa~ lak bersanding nanti...hehhehe

    ReplyDelete
  9. kalu pin dan baby blue yg soft lagi cantik. tapi cantik jugak gambar2 nie. bestkan kawin.

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)