Thursday, June 25, 2009

~a million thanks~

Semalam saya gigih memikirkan hal date wedd saya,...
risau.. tapi rafiqy banyak kali cakap..


"jangan risau k...
keluarga kita hanya nak yang terbaik untuk kita...
persiapan kita boleh buat awal taknak last minit...
boleh beli sikit-sikit..
kita boleh buat persiapan dan boleh tengok ape lagi yang tak cukup...
dan yang penting bole simpan duit lagi..."


:girl_11:


saya fikir ade betolnye.. saya kena jaga emosi dan tak moh sedihkan diri untuk perkara ni... bila pun saya akan kawen juga dan saya mesti gembira dengan itu...


TERIMA KASIH SAYA UCAPKAN PADA KAWAN-KAWAN YANG SUDI BERI NASIHAT DAN SEMANGAT PADA SAYA... SAYA SAYANGKAN ANDA SEMUA...kalau pagi tadi saya masuk pejabat dan tengok takde sebarang komen mesti saya lagi sedih sekarang.. tapi yang buatkan saya gembira pagi ni sebab ade 20 komen dari anda semua..yang buatkan saya tersenyum...


:girl_5:


THANKS SANGAT-SANGAT..
saya memang tertekan tapi semuanye akan saya hadapi dengan baik...sebab nak ikutkan masalah ni bukan berat sangat pun kan... :D


Thanks juga kepada kak syidah, housemate saya dan mak nye..
semalam saya balik rumah ade laksa dan macam-macam lauk...
diorang tak makan lagi tunggu saya balik...
sangat terharu... dan semalam pulak saya balik lewat sebab dah pun berbuka dengan rafiqy..
kesian kat diorang lepas tu saya makan lagi dengan banyaknye... hee~ seronok!!


pagi tadi tak boleh bangun awal hehe [alasan] dan saya sms bos saya bagitahu saya datang lewat ke pejabat.. ahaksss.. dan bos pun izinkan..


saya sayangkan semua..!!!!

9 comments:

  1. apa guna ad kwn lau tak pat nak support kwan kan..itu gnnya kawan...hehehe..syg kamu jugak..eheheh

    ReplyDelete
  2. sama2
    hehe

    idop ni jadi indah dengan cabaran

    ReplyDelete
  3. Manisnya senyuman Atiqah,haa begitu la xmo sedih2 ya

    selesa kan rasenya tunang tersyg ckp something yg blh buat kite rase tenang..Love u

    wah enaknya laksa itu heee~

    ReplyDelete
  4. kasihmu diterima
    tp..kena bg semangkuk laksa
    heheee...
    alaa..nk laksa gak!
    huhuu...

    ReplyDelete
  5. sgt suka laksa.tp org demam cam sy kena tunggu ok dulu

    ReplyDelete
  6. tak per Qa~
    insyaAllah semua nyer akan berjalan dengan lancar k...

    tak mo sedeh2 yer....

    (^_^)

    ReplyDelete
  7. eee cumenyeee..
    bila kak nk kawen?
    msti besh ek..

    ReplyDelete
  8. sudah mau kawen juga?
    huwaa~
    nape x tggu farie..

    ReplyDelete
  9. hehehe..
    camtuh la..
    senyum2 selalu k..

    sorry akak..xleh nk komen pic2 akak..
    sbb ifa bkn kat umah nih..huhu..
    tenet agak slow...
    xleh nk tgk wajah2 ceria akak...

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)