Tuesday, June 16, 2009

~ bile aku seorang disini~

hi fellas...
semua dah sarapan pagi...
macamner keje hari ini?
menimbun tak? tak ke goyang kaki je kat opis tu..?
tak kisahlah ape pun yang penting kita hepi ye...



tapi saya tak hepi sebenarnye di pejabat ni... banyak hal tak bessstt disini... rakan sepejabat hanya ada 3 orang.. pavitra (indian) dan encik nordin... takde teman nak berborak, bergosip, bertegur sapa dan bergelak tawa,...masing-masing buat hal masing-masing..masing-masing dengan dunia mereka sendiri.. saya sangat bosan.. nasib baik kalian semua ada.. blog yang buat saya semangat untuk kerjaa... yang lain-lain? tiada ape...saya buat kerja saya dan kadangkala singgah di pejabat orang untuk berborak.. nasib baik ade orang yang sudi berborak dengan saya walaupun kadangkala saya merasakan saya ni menyibuk dan desperate sangat nak berborak dengan orang untuk isi kesunyiaan... YM saya masalah kalau tak saya selalu chat dengan rakan blogger yang lain.. yanie, ifa, na dan asna, rieyn.. kadang-kadang dengan adik saya, mia...



erm..sunyinye saya...




saya harap bila saya dipejabat baru nanti saya ada rakan sekerja yang ramai.. dapat dengar suare diorang, dengar diorang ketawa, itu membuatkan saya hepi dan hidup berkerjaa...



setiap pagi saya akan beli breakfast sendiri itupun kalau rajin.. kawan? tiada untuk menemani.. saya tunggu pelawaan orang untuk keluar breakfast.. kalau tiada yang mengajak takdelaahh makanlah sendiri di pejabat... dulu adik saya ade, Ina.. saya selalu dengan dia.. kemana saje.. sekarang dia dah kawen... agghhhh sedih... kadang-kadang saya segan nak ajak orang keluar makan dengan saya.. sebab saya tahu diorang ade plan sendiri dan ade teman siapa lah saya....mungkin diorang sibuk...
saya gembira bila keluar ramai-ramai...




erm.. hari ini saya rase tak sihat...
tekak sakit, flu sikit, sengal-sengal badan dan sakit kepala...
kenape ea..?
mungkin sebab hati saya tak gembira dan virus senang masuk dalam hidung saya..
dan akhirnya saya sakit... saya mahu jumpa doktor takut-takut saya dijangkiti selesema babi...





saya pulang rumah awal hari ini nak rehat dan tengok tV dirumah.. mungkin ada rancangan yang dapat buat saya ketawa hari ini...



babai kawan-kawan yang disayangi...

14 comments:

  1. ohh..
    patutla akak dh jarang YM ek skg..

    uikss..ciannye kat akak..
    xpe2..bloggers sentiasa setia menemani akak..
    dun worry.. =)

    take care sys (^^,)

    ReplyDelete
  2. alallala.....
    cian nyer dier....
    nanti ada kesempatan...kita jumpa k dear...

    gather2 bloggers perempuan...
    wat picnik ker..? amacam?
    mau kah?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. uhu ge cek cpt2 takuo H5N1 tuh. ehe =P

    ReplyDelete
  5. mungkin demam biasa je kot?

    :)

    ReplyDelete
  6. alaaaaa
    nak likk e dear?

    nape x sehat nie?makan ubat k

    ReplyDelete
  7. alaa..ciannye dia
    sape yg takmo kwn ngan qa tu?
    babab sket ;)

    takpelah...blog kan ade pengubat kesunyian.

    ReplyDelete
  8. MY LOVELY Atiqah
    ~jgn sedey2 rase sunyi yer
    pia ade disini~

    p/s-pia dlm cmmt seblum ni kerana tersilap,silap lagi hihi

    ReplyDelete
  9. p kinik la..skang ni penyakit mcm2, bio kita cegah dlu..lebiu la..hik3

    ReplyDelete
  10. alalaa,
    cian nye my dear nie.
    ssh jgk kan kalo kt opis x de mber.
    jd mati kutu.
    btw sabo jer la dear.
    nnti mane taw kat opis br lbh rmai kwn br yg best kan?

    ReplyDelete
  11. kawan opis ramai lg susah

    gosip banyak... huhuhu

    ReplyDelete
  12. psssttt...ika, same cam zie gak ar. x ramai staff kat cnie gak. tp zie x borink coz ade tenet leh berblogging...kehkehkeh

    :P

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)