Tuesday, January 20, 2009

weekend yang lalu~

AsSALAMualaikum..
Last weekend saya hanya berada dirumah..pagi sabtU...
bangUn kol 9 a.m tegOk tV sambil makan nasi lemak yang sambal nye sedikit... (taksedap!!)
hari tU aku cuti mengaji sO ibu n ina je pi.. ibu ku da siapkan meehOon..dan berjaya dihabiskan oleh kami adik beradik dalam masa 30 minit sahaja... cayaa llaaa~!!
then kemas skit uma lap lantai yang agak cam da takleh pijak pada tahap penilaian aku le.. ^.^
tengahari nenek kU datang.. ayah jempUt.. semate2 nak tGok cucu2 nye..
nenek bawa daging masak lemak cili padi letak belimbing... sedap gler makan ngan kicap..
(mmg aku suke makan masak lemak ngan kicap heheh)
tapi nenek buat tak pedas.. erm.. nenek cakap dea da tUa deria rase da kurang.. seday je aku mendengarnye...
bile nenek da datang kenalah layan berbOrak dengan nenek.. cerite yang same je huhu..
layan kan aje looorr... dari tengahari sampailaa ke pukul 2 ke 3 pagi kami berborak sampailaah nenek tertido dalam pelukan ku...sangat sayang dengan orang tUa yang comel ni...
Photobucket
so.. kat bawah ni ade laa snap piC untuk diupdate..
sangat rajin gitu... huhu~
mohh kiter...

nilaa uma ku... kat belakang ni kebun ayah n ibu ku.. disini laa kawasan persembunyian merekaa.. huhu

huh tUlaa nenek ku... nenek siti namenye...beliau sangat cergas dan aktif walaupun dan berusia 80 tahun (tahun ni)dulu kecik2 nenek la yang jaga saya.. erm.. saya sayangkan nenek...

(nenek datang nak jengUk saya sebenarnye.. seday laaa nekkk....)

ni pula adalah hasil kegiatan ibu saya.. dikala penat melayan karenah saya dan adik2 huhu..tempat menghilangkan tekanan.. she said...

nilaa keje saya didalam uma.. heheh bangun2 pagi hari ahad.. nak buat creampUff.. walaupun creampUff tu cam kemek je.. tp sedap tau... ^-^

petang ahad sebelum hantar nenek balik.. sempat singgah ke rUmah busu lin ku untuk jumpe budak kenit ni.. dea adalah adik sepUpu ku...namenye arshad~ sangat gedikkss k ni budak...kuat makan tapi kenit je.. hheh... tgOk tu muka dea org suruh senyUm buat muka camtU..

errrr... geram je...

itulaa sahaje.. tak sabar nak tGu dis weekend pula... nak balik uma nenekkk!!!

5 comments:

  1. akakk..!!
    nak creamePuff tu.!
    senang x resepi die,nnt ajarkan sy nk buat cemane.
    oh,sy sgt² suke krimpuff itew..\(^.^)/

    ReplyDelete
  2. atiqah darling

    1stly, layout baru ni cantek.
    sweet. :)

    er. ns lemak tu sape yg bwat? heheh. awk ke?? :D

    ReplyDelete
  3. hi dear wizza~
    cantik ke? hehe cam nak tukar yang laen je nie... heheh
    nasi lemak tU ayah saya yang beli...

    ReplyDelete
  4. ♠ nanti jemput yanie pi tgk kebun eh.....

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥

    *********************************

    ReplyDelete
  5. mcmm sedap je cream puff tu..buat shada lapar la...

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)