Friday, January 16, 2009

da lame..

assalamualaikum
em.. saya rase saya macam da lame:-
Photobucket

* tak bermandi pantai/waterfall ke... erm...

* tak makan pizza hut...hUhuuu..

* tak tengOk wayang... lame da... bile laa berkesempatan ni...

*lame juga tak online shopping...

*tak jalan-jalan ngan kawan-kawan, keluarga.. asek ngan tunang je.. huhu

erm... sejak da kebizian ni saya memang laa terpaksa mengabaikan kebajikan untuk diri sendiri.

tak berjoging.. makan ubat... sebab rase malas... tapi nasib baek saya masih rajin mandi dan basuh rambut..

kalau tak saya rase itu sudah perubahan melampau terhadap diri saya...

sekian.. harap makmum.. (maklum) SALAH EJAAN! Photobucket

P/S: tapi saya akan punye masa untuk ziarah kawan-kawan blog tersayang... dun worry okie dear...?

LURV U.. MUAHHHHHH...

Photobucket

6 comments:

  1. oloh cian nye die...lame sgt ek xbt bende² tu sume....ni mesti sebab bnyk sgt keje kn..xpe la kak, da tanggungjawab keje, terpaksa dulu kn..

    yg penting akak ingt untuk melaksanakn tanggungjawab sosial..hehehe...ingt je pun da kire ok la tu..

    ReplyDelete
  2. hehe..cumel katun2 tu.. :)

    oh..jelesnye salu dpt jln ngn tunang. x mcm sy. tunang jauh eventho dia da kt peninsular ni. hehe..

    bgus..nasib awk masih rajin mandi. heheh..

    ajak la fiance tgk wyg wak. cite MAUT. cmbest je tgk review dia.

    ReplyDelete
  3. ops..
    same la kite lame x hangout..
    ala windunyer nak jejln cari psl..
    :)

    ReplyDelete
  4. wa... jenjalan ngan tunang je...
    boringnye.... mase lum kawin nila nak melepak ngan kengkawan yg gile2 slalu...
    wa..... ghindu member2

    ReplyDelete
  5. dearie maziah~
    cian kan dear...
    erm tUlaa tanggungjawab.. mmg banyak sangat keje...
    balik keje tak sempat nak jalan2 nak tgOk wayang sebab nak rest kan.. asek ot je.. er,,.. thanks dear tak lupe punye!!

    dearie Wizza~
    cumel macam i juga ke dear..? huhu
    jeles ke? cyan dea...
    tak sempat laa nak tgOk wayang sesame.. saya penat keje... :P okie juga tU.. maut.. huuu..

    dearie cik jannah~
    hehe jenjalan cari pasal.. nak jOin k nanti huhu lame gak nie..

    dearie syareena~
    windu kan kak,...
    ermm... lame da menunggu masa yang seswai nie..

    ReplyDelete
  6. amboi..
    bznyer..
    newey, take care always ya..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)