Thursday, January 22, 2009

inDAHnye pErasaan itu~

assalamualaikum dear..
sebenarnye sekarang dalam mud love ni... bertambah2 sayang kat ma tunang yang comel tU...
tak tahu kenape... hati ni berbunga2 je bile jumpe walaupun bole dikatakan hari-hari saya jumpe dea.. pelikk pun ade gaks...
Photobucket
bile makan dengan dea.. rase cam tanak makan.. makan sikit je.. tapi kalau takde depan mata laju je makanan tu disedut... (seduuuttt) adakah?
rafiqy kalau makan.. then kalau makanan saya tak best kan? n makanan dea best kan? n saya pulak terase suke makanan dea.. mesti dea akan bagi makanan dea kat saya n dea pulak makan makanan saya... baik sangat~
kalau nak beli2 barang mesti nak same2... kalau dea beli saya nak beli juga,,, cam dis mOnth ingat nak beli kasut brand crocs.. tapi tunggu dea beli juge.. sebab gaji dea lambat... heheh
erm.. so sweet laa feeling..feeling.. cam nie..
Photobucket
kadang-kadang kiter ni tak nampak yang orang tU sayangkan kite.. sebab dea tak tunjuk kat kite.. cam tu juge laa dengan rafiqy.. dea tak pernah nak panggil saya sayang, say love u atau bawa saya jalan2 kat taman pegang2 tangan.. tak.. (pergi taman pun sebab nak joging huhu)
dea pun tak pernah puji saya comel ke cantik ke saya ari ni... tak jugak..
lain pula dengan saya.. saya selalu cakap dea comel.. senyum macam tu sweet.. macam2 laa...
bile saya puji dea nanti dea senyum malu2... hiii~ Ya Allah indahnye senyuman itu...
Photobucket
erm.. honestly saya sangat sayangkan dea... saya tatau kenape.. dea buat saya rase positif setiap hari... dan tersenyum... saya bahagia bersama dia...!!
Photobucket
saya sebenarnye sangat takut kehilangan rafiqy.. sebab tu saya sangat sensitif bile dengan dea.. saya terase macam dea tak bahagia dengan saya, saya rase macam2 la yang negative je...
saya seday k bile dea takde dengan saya 2 hari tak bole... saya akan nangis2 kat bilik tanak kuar2 kunci pintu dari dalam .. tanak makan laa,.. ayah saya mesti risau sebab dea nampak saya nangis jenguk kat tingkap bilik.. famili da tau da...
Photobucket
sebab tu, ibu ayah saya nak kami kawen cepat..
Ya Allah, aku bersyukur dengan ape yang aku ada..~
tetapkan hati ku YA Allah, sesungguhnya perasaan ini indah dan tak mungkin bole aku hancuri dan khianati...
SAYA SAYANGKAN MOHD RAFIQY ABD RAHMAN

13 comments:

  1. ala sweet nye feeling2 mcm ni..hehehehe..

    semoga bahagia ke akhir hayat ye...

    ReplyDelete
  2. salam sis...ai memang indahnya perasaan itu, tapi lebih indah sekiranya bila kedua2 nya merasainya kan...sis memang bertuah. i hope ape yg sis ajatkan akan tercapai insyaallah. sama2 lah kita berdoa...
    :-)

    ReplyDelete
  3. awwwww.. so sweet la sis.. how lucky he is to have a person who deeply in love with him.. klu die x pndi jage.. mmg la.. babap die!! :P hehehe ape2 pun.. i hope u guys will b 2gether 4 ever n ever.. n i'll pray for ur happiness.. :) aminn..

    ReplyDelete
  4. alala..sweetnyeee..

    pic korang yg last tu mmg sweet.
    sama cantek sama padan.

    hehe.. biasa la tu atiqah
    lelaki ni ssh nk ckp yg dia syg
    tp cara dia kita bole tau dia sayangkn kita

    cengeng jugak awk ni kan?
    sama la kita heheh..
    hope korang bahagia smpai akhir hayat k :)

    ReplyDelete
  5. oh ye..name tunang awk rafiqy ek?

    kebetulan, tunang sy name farul rafiq.

    hehe. add y kt blakang je :P

    take care darl.

    ReplyDelete
  6. hihi...so sweet
    hmm...nak ade bf gak la
    akak tlg carikan ;p

    ReplyDelete
  7. kawan saya ni dalam mood chenta ya...

    hehhehe..saya lak dalam mood kerinduan....geggeggee

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  8. so sweet.. mar doakan moga bahagia selalu.. haaa, kawin cepat2.. nnt kawin, jgn lupa jemput mar yer..

    ReplyDelete
  9. berCINTA x salah,
    tapi kene berpada2 ye dik...
    klu jadi ape2 x ke menonggeng nnt...
    pepun Akak doakan berkekalan.
    InsyaAllah....

    ReplyDelete
  10. Salam sis,

    awuwuwuuww suwit nyee..hehehe

    ReplyDelete
  11. indah nyer bila berchenta..
    heppy ending ya!

    ReplyDelete
  12. salam tiqah... ade tag untuk tiqah.. nnt bile2 free, dtg ambik yer.. thanks..

    ReplyDelete
  13. to all my dearest frens..

    love u all!! thanks..
    doakan saya ye... :D

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)