Wednesday, January 28, 2009

hapPiness~

Photobucket
ASsalamULAIKUM..
saya mula bercuti pada jumaat 23 hb sehinggalaah ke selasa 27hb...
sepanjang percutian saya.. pergghhh gler ayat... :D
happi.. happi sangat... dan tak puas..
JUMAAT - ISNIN
saya hanya menemani cik tunang tersayang daftar sem baru... penat sangat asek kena tgu dalam kete je.. bukan nak bagi kiter turun.. nyampah!
seb baek dapat makan kat chiken rice shop huhu..
then malam balik uma nenek ku... yahuuu...
sebab ade tetamu dari jOhor... (keluarga tunang adik ku,ina merangkap adik tiri datok ku..)
anda faham? hahah ignore it okie..?
kemas uma nenek beramai2... sangat seday tgOk keadaan uma org tua tu.. dengan daun banyak gugur kat laman... hi.. sakit pinggang den menyapu... takpe..takpe...
Photobucket
bile uma nek da cantik n kemas.. saya sangat hepi.. nek buatkan saya kopi dengan goreng pisang.. hehe~
sabtu tak buat pe pun dok uma nek je... malam tU rafiqy tido uma nenek hee...
ahad pun takde pe yang menarik saya buat kueh donut jee... :D
tapi kitorang pi mandi kat kolam air panas kat gadek... saya rendam kaki je... tapi mmg panas gler laa... angkat kaki je da merah da.. huhu..~
then balik uma nek n malam ni dorang tido uma saya... best sangat ramai2 kat uma tU... ade baby ade atok nek ade gadis2 manje,. n teruna manis huhu...
hee.. dan isnin pagi.. rumah kami dikunjungi keluarga bffy adik saya, mia.. untuk upacara merisik si mia... lor... adik ku ni pulaakkk yang da terikat.. lepas sorang2 anak dara cik adnan dan pn zaharah ni diambil orang.. adoyai... tinggallah anak teruna yang nakal tahap gaban hiisss...
keluarga tunang adik saya, ina pun nak berangkat pulang sebelum tu dorang nak cari barang kraftangan sikit kat bandar hilir.. dan kami pun bawa la mreka.. jalan sesak sangat... maklumlaah CNY kan...
kiter ni org melaka pun jarang pi jalan2 kat bandar hilir ni.. huhu.. sempatlaahh cari barang untuk diri sendiri juga.. pelbagai barang ade jual sangat syioookk... huhu..
ade laa snap pic untuk diupdate hehe
pic ku bersama adik tersayang izzat asyraf..
ni adalah gambo ku bersama dua pupu dari johor ni..gadiss manje...
tu ade pic ibu tersayang ngan adik ku yang tembam lagi hensem, mohd azim bin adnan..
ni pulaak gambO ku bersama adik ku mohd syahiran b. adnan yang alaa penyanyi indon huhu..
bawah pulaa gambO adik ku nurul aaina bersama tunang tersayang mohd haffiz b. hussin..
(they'll getting married Jun 2009)
heheh.. ni pulaa pic den...
bawah tU gambO rafiqy yang hot... huhu..
dan selasa.. saya mula berkemas nak balik k.l
ibu senyap je.. maybe dea seday kot...
ermmm hari tu satu hari spend time dengan ibu masak same2 borak2 tgoK tv...
nak balik tu rase seday sangat,,, ibu lambai kat saya... erm.. ternangis sudah masa dalam kete.. rafiqy faham da jiwa ku ini,... erm,,, ibu... kalong balik jumaat nanti ye.. tunggu tau,..
sekian saje... thanks fer reading~

7 comments:

  1. huhuhu..sedeh nye duk jauh ek sis..maz xmo duk jejauh..x buleh...

    ReplyDelete
  2. saya doakan semoga bahagia dan sukses selalu.

    ReplyDelete
  3. haah maz.. mmg seday k.. sebab tu akk nak balik tetiap minggu.. erm.. cyan kat ibu akak.. erm..

    ReplyDelete
  4. herm mmg sedey sis...wpun tite nie anak sulung...mcm ne nak kawen nie kan...x pelah duk satu mah gak...kalu leh nant...heheheh

    ReplyDelete
  5. to umie~
    tulaa akak pun ade terfikir nak dok satu uma.. tapi tulaa... keje kat k.l erm,..

    ReplyDelete
  6. sedapnya donut..
    hee

    ReplyDelete
  7. best nyer jalan2...
    teringin nak jalan di bandar melaka...

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)