Monday, April 6, 2009

senyum...

saya pernah merase sedih dan menangis... bila saya tiada kawan disisi...

bila datang masalah apa yang mampu dibuat diam dan menangis...


erm... saya cuma manusia biasa... dan disini saya jauh dari keluarga dan itu sukar bagi saya..
saya minta maaf dan terima kasih sebab ramai yang concern dengan saya...

sedih sangat.. saya da ok... THANKS!


aku bukan menjadikan diri lemah.. tapi bila hidup ini ingin lengkap kita perlu kan kawan untuk berbicara soal hati.. aku bukan menyalahkan diri kerana tidak mampu menangani masalah yang datang.. bila kita rase kita keseorangan rasa sedih yang akan datang seperti tidak ada yang mampu tolong untuk mendengar dan memberi nasihat.. aku bukan seperti kamU yang punya kawan.. aku tidak punya sape2 kecuali rafiqy..aku juga tak suka berkOngsi sedih dengan sesiapa... tapi alangkah baiknya if aku punya kawan yang rapat dan sungguh-sungguh fahamkan aku.. erm,... dan bila aku ada masalah dengan dia (rafiqy) dengan siapakah untuk ku berbicara?? harus juga ku pendam kan sendiri..

10 comments:

  1. Ape yg aku boleh cakap, walaupun kite jauh dari keluarga dan dibebani dgn bermacam2 masaalah tak kira lah kerja atau personal ko kena "kuat" dan belajar untuk menjadi lebih tabah..
    Aku mungkin tak faham ape yg ko lalui tapi percayalah setiap orang ade masaalah mungkin ada yg lebeh berat lagi yg penting cara kita menghadapinya.. =)

    ReplyDelete
  2. sys..
    what happened..??
    dun sedey2 ek~~~
    just have fun with ur life...
    if de pr0b...
    try t0 smile..
    coz..every smile of ur face..
    will brighten up all pe0ple ar0und U...
    have a nice day sys =)

    ReplyDelete
  3. saya setuju dengan Arabella.

    ReplyDelete
  4. kan ko leh cite ngan aku... aku x kisah.. aku skunk ni tgh cr mmber yg tul2 rapat ngan aku slain natrah... dl ade mmber baik tp dia pijak kepala aku... kutuk kuarga aku terus aku x kwn ngan dia... kekdg bl kite tul2 rapat, org tu akan jauh n makin jauh dr kite... mmber pempuan... tah apsl tah!

    ReplyDelete
  5. ade seorang sahabat yg memahami kita dan sentiasa dengan kita walau dlm susah maupun senang lebih bermakne dari ade spuluh kawan yg ade dgn kite taim ketawa je...bile susah sume diam... So,jgn sedey² key akak..bersyukur akak masih ade family yg sempurna dan sahabat sesetia Rafiqy :)

    ReplyDelete
  6. senyum2 salu k..
    jgn sedey2..wpun x pnh jmpa.kita tetap kwn..
    tiqa bole je nk share prob ngn wiza. ym kn ade.. lelame nnt close la :)

    take care..

    ReplyDelete
  7. nape nih??
    setiap masalah pasti ada penyelesaiannya
    jgn pendam2.nanti mkn diri sendiri

    qa ade ramai kwn kat sini
    sharing is caring..rite??
    muahhh...
    smile! :)

    ReplyDelete
  8. dear nape nie?
    lex ok?
    jgn pkir sgt tiap mslah yg dtg.
    sbb apa juga mslah msti ada penyelesaian nya kan?

    smile oke.
    x mao cdh2 lg

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)