Wednesday, April 1, 2009

bila da bosan nieh!!

Assalamualaikum.. pembuka bicara...

Bismillahirrahmanirrahim.. pembuka kata...

aku kebosanan nieh.. dan jari pantas menekan keyboard untuk coretan dari hati cik atiqahadnan..sila lah baca... kehidupan ni didunia ni terase seperti tidak cukup.. seperti ada yang kurang.. tak lengkap.. apa ya??

dulu hidup biase saja tanpa banyak karenah dan permintaan hati.. apa yang ada itu je laa.. terima saja dan nikmati saja apa yang ada... sekarang? semua nya jadi penting pada ku.. adakah mungkin umur da lanjut dan aku mula memikirkan banyak benda.. rasenye begitulah.. tapi alhamdulillah Allah berikan pekerjaan pada ku tanpa lewat.. syukur sangat.. bila merungut rase cam tak adil pulak.. better accept je anything pUn..yang baik kena terima tapi yang buruk kena tolak kuat2 k.. sila kumpul tenaga :P

yey! yey! hari ni saya akan berdating dengan habib ditemani ina dan man (friend) nak tgOk wayang nak jalan2 n cari sOmething.. see! tak jengUk lagi mid valley tapi da tau ape nak beli.. tak baik tabiat ni.. bad habib laa.. saya tak suka sebenOnye tapi apakan daya.. nafsu!! arghh.. tapi tgOk la moOd macamner.. kadang2 bila takde mOod.. rafiqy nak belanje pun aku tOlak.. frankly speaking laa... cik atiqah nak buat ape2 akan ikut moOd k.. shopping pUn..bagus tak? leh kawal lagi diri ni.. kn?

nak ikutkan saya ni bukannye suka sangat beli barang yang mahal2.. cukuplaa bese2 je..kalu kat mid valley.. ZARA, MNG, GUESS ke etc.. tak tempuh nye laa.. watpe nak tempUh sebab saya da tau level saya.. saya taknak membazir dengan barang jenama luarnegara tU.. sebab dinegara saya ade juga..(saya suka online shopping banyak blaus yang cantik2..) tapi tak dinafikan baju kat sane mmg hebat!! gorgeous babe!! saya bukan tak suke.. suka.. hehe bese la pOmpuan kan.. hehe :D yang saya suka cuma lah padini, seed yang bese2 je kn.. vincci ke nose ke.. waaa tu mmg faV place tU..hahahah.. (mula la nafsu membeli ku membuak nieh..) sekarang ni pula.. suka nak kUmpul perfUme.. suka sangat.. tapi klu beli pUn takat rm 100 lebih keatas je.. tp saya tak suke pakai perfUme lak kebelakangan ni.. nape eak? malas kot.. macam2 la kO, atiqah!!kalu nak makan pun oki laa takde la kerap sangat pi makan.. lebih suka makan kat uma takpUn roti je..

saya terfikirkan.. kalau laa saya ni ada kawan rapat kat sini nak2 yang giler shOpping.. abeslaa.. mmg kena buku dengan ruas laa..gamaknye.. banyak sebenarnye faktOr yang mempengaruhi mOod shopping ni menggila.. (bonus ku da masyukk sebenonye nieh? heheh

jadi.. cik atiqah da buat kire-kira yang cik atiqah nak tobat laa.. (^.^) nak benti dari terus berbelanja secara boroi.. ehh? boross... heheh (bole x?)

kawan-kawan saya yang baik sekalian, sila sOkong saya dengan sepenUh hati k..huhu saya perlukan anda.. oleh itu, saya akan membuat simpanan tetap melalui ASB mulai dari bulan ni.. potong gaji lagi babe! potong tabung haji, potong kotamas!! takpe2 tu semua untuk kebaikan kamu juga atiqah...


YAKIN BOLEH!!! iyakkkk!!

psstt.. lagi pulak ku nak beli 'sesuatu' yang hebat.. huhu kena simpan duit tok dapatkan itu..!!

9 comments:

  1. haha..
    nk jgk tgk muvi n jln2..

    ReplyDelete
  2. wahh..bagus2!!
    zuris sokong dari belakang
    nk sopim pun..zuris lagi laju sokong.
    hehehee...

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    oke2..kalo lah cik atiQah serumah dgn cik dila..
    alamatnye..kite sesame bankrup oke!;p

    eh..suke 'hidung' juge..;p
    ye ye..lagi satu..kalo lah cik atiQah tamoh pakai perfume2 itu..
    sile lah pos laju ke saye..
    hahaha..;P

    ReplyDelete
  4. ya incek liquid akan sentiasa menyokong cik atiqah neh..!!

    tapi,


    sy yang mau sokong incek liquid plak..?!!

    uhuhuhu nafsu membeli membuak2. =P

    ReplyDelete
  5. wuu...akak bile menulis same byk dgn becakap...haha..aritu da ronggeng kt mv ngan zila,sari suntuk,kol 3pm-10pm...pueh ati!weee ;p

    ReplyDelete
  6. hehehe sama la..wiza pun bukan jenis bli yg branded2 seme tu..
    yg murah2 je salu.. kdg2 time sale bru bli yg branded..tu pun xde la mhl sgt..

    ReplyDelete
  7. potong jangan tak potong
    hehehhe

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥

    *********************************

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)