Wednesday, April 29, 2009

kehilangan erm...

assalamualaikum.
. erm... saya tak tahu mane saya letak majalah bertuah saya ni..
ada tak sape2 kat sini minat baca majalah INTREND? erm...
saya nak tanye ade tak intrend bulan Okt 2008..?
sila click sini

erm.. masa tU surat saya terpilih dan majalah tu mane ntah saya letak.. @lebih tepat campakkan.. erm...
tolong laa sesape yang ada boleh tak jual kat saya...? atau ade idea tak mane saya boleh dapatkan..? erm.. betul2 sayang k kenangan terindah tu...

kawan-kawan tolong saya k..?

6 comments:

  1. cuba cari kat kedai2 buku lama
    cam kat sini ade novel hut
    jual majalah n novel2 terpakai
    tak pun..qa cuba ctc dgn penerbit majalah tu
    mesti diorang ade simpan

    ReplyDelete
  2. alamak tak de ler..aku pembace COSMOPOLITAN..huhu

    ReplyDelete
  3. waaa..
    akak penah menang ek??
    u deserved it akak..coz ur writing always the best.. =)

    ReplyDelete
  4. lor... tak pernah beli pun majalah tuh. cuba lah cari betul2 dulu. ter'miss place kot.

    ReplyDelete
  5. ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    dearie zuris~
    erm.. ade ke jUal dear...
    cOntact tu laa nanti i cuba...
    thanks!!

    dearie arabella~
    owh yeker? best ke aku tak penah beli lak..
    hee~
    takpelaahh.. thanks!

    dearie ifa~
    yerp.. saje mencUba tak sangka...

    dearie mizzamy~
    ermmm da pUas da i cari dear.. tak jUmpe.. mane ntah... thanks tau~
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

    ReplyDelete
  6. best gak..harge pon tak mahal sangat..
    5.90 jer..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)