Tuesday, April 21, 2009

Buat Yang Berharga...

assalamualaikum...

saya atiqah adnan...
anda kenal saya?
owwhhh.. tak kenal?
takpee laa...
kerna saya bukan fhofhular pUn cam nabil aka irma...
hehehe.. :D


baiklah...
saya kini semakin lancar menaip...
semakin laju bak kata pepatah encik nOrdin.. opismate saya... heheh
dan idea? waaa... semakin membiak... hee~


okie.. bulan 3 hari itu..
saya dapat bOnuss...!!
waaaa bestnyeee.... (mesti ada yang akan cOmment gini... :P)
tapi da abes laa sayang... huhu..


apa yang telah saya buat? hahahha jeng.. jeng...
begini...
mula2 saya beli barang kelengkapan diri ...
dan kemudian beli pulak barang solek..
itu jee ke?
haohhh tak beli banyak tok diri sendiri ponggg....



hari tU saya pi CAmeron Highlands,,
tulaaa hasilnya saya bawa kelUarga pi hOliday disana..
semUa orang bangga dengan saya sebab bawa family pi hOliday...
tiap2 kali bOnus.. heeee :D bANgga ke..? taklah... biase saje..
saya kan anak sulung... haruslaah berbelanja untuk keluarga...

dan saya jUga belikan adik2 saya barang kesukaan mereka...
sebelum dapat bOnus lagi da minta dorang request..
serOnoknye dorang...

k.. ni wish list adik2 saya..

INA
nak crocs..n tudung...

MIA
nak tudung n tolong amek baju dea tempah.. nyampah.. baju dea lagi beesst dari baju saya... alamak terbusyyukk hati laa... eehhh.. taklah...~

SYAHE
tak sempat nak wisshhh.. hahah len kali k sayang..

AZIM
converse kain kodroi.. apekah..? mula tU ingat converse ni harga dalam rm70 jee..sekali... rm139 babe.. dea nak kain kodroi tU len harga... heee takpelah..

AIMAN
nak crocs cam abg rafiqy katanya.. huh? abg rafiqy punya crocs mahallah sayang.. hee... sO beli yang sama cam tu laa ade lobang bentUk mickey mOuse.. hee dea sUke!!

IZZAT
dea nak kasut bola je.. hee~

IBU AYAH?
ibu n ayah tanak ape2 sebab deorang da hePpy dapat pi hOliday.. hee~


itulaaa.. mmg serOnok bile kita dapat buat kelUarga happy..
walaupUn.. tak dapat beli pape untuk diri sendiri..
saya pUas sangat...
heheheh...


hOpe mereka semua gembira dan sentiasa sayangkan saya... heheh..


-SAYANGILAH KELUARGA ANDA..-



lepas ni nak cari sOmething untuk diri sendiri dan rafiqy..!!!!

8 comments:

  1. :) memang kakak n anak yg baik nie
    kegembiraan diorang...kebahagiaan kita kan??

    ReplyDelete
  2. alaaa...
    kak klu ifa nk request gak xleh ke??
    ke dh tutup borang???
    uwaaaaaa....
    [hehehe..ngengada plak ek~!!]

    ReplyDelete
  3. bestnye dpt jd adik akak...huhuh..sy nk request jgk boley??ihiks

    ReplyDelete
  4. ramai jugak ek ur siblings.
    takpe..bagus la tu bw family g holiday
    baru la berkat :)

    sama la kita ank sulung hehe

    ReplyDelete
  5. ......................................................................

    dearie zuris~
    yUep.. dear.. der are my special gift frOm allah..

    dearie ifa~
    borang da ditUtup harap maklum heee~

    dearie jane dOe~
    hee~ tak daaaappppaaatt... :D

    dearie wizza~
    anak suLuNG mmg begiTu... hee~
    yerp,, saya adik beradik 7 sayang... heheh

    ......................................................................

    ReplyDelete
  6. dpt bonus..
    ley la lanje..
    =P

    ReplyDelete
  7. ngape g holiday tak ajak i..
    ades..
    tba2 jeles tgk pix u g bercuti..
    ur family must be proud of u sist..
    tk cr..
    xoxo

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)