Wednesday, November 26, 2008

maaf ~

assalamualaikum,
saya disini ingin memohon maaf kepada semua bloggers.. ermm ada ketikanya saya tak sedar samada saya ini mengganggu orang atau x.. saya cume membaca dan if berminat saya akan leave a comment.. mungkin cara saya salah.. sebab mereka tak kenal saya tetapi kenape saya pulak sibuk2 nak comment entry mrk...? so now i really.. really.. understand.. wat am i suppose to do n not.. erm.. minta maaf sangat2 dear,, saya suke berblogging k.. bile ade tag saya send kat bloggers laen untuk buat.. minta maaf kalu saya bagi tag banyak2... sorry dear.. even saya tau u ols hargai sangat pemberian saya tue,.,tapi saya takut n risau saya ni menyusahkan erm,..~ saya suke membaca blog sesiapa sahaja.. tak kira la sapekah dea.. saya suke.. tapi tulaa saya salah mungkin saya bukan orang yang layak... mungkin saya bukan dikalangan mereka.. saya minta maaf.. :( saya betul2 tatau juga blog ni ade juga yang memilih para pembacanya.. itu hak mereka.. saya memahaminye.. saya tak amik hati saya cume nak minta maaf n betul2 rase bersalah tentang ape yang da saya lakukan... Untuk pengetahuan semua, rakan seblog saya ni sume saya tak kenal.. (Ya Allah nape nak nanes ni..) betul saya tak kenal...tapi macam da rapat sangat share macam2 n saya hepi dapat kawan baru kt blog...erm bukan saya takde kawan diluar tapi diorang takde blog dan kurang minat menulis..~ jadi saya harap sangat saya bukan penyibuk k dear.. klu saya terlalu penyibuk abaikan saya k... but thanks sangat ade kawan2 yang menghargai kehadiran saya di laman blog ni...~ lurv u all.. ermm dalaa.. takut penulisan saya kali ini dijadikan isu... saya berhenti disini dan saya minta maaf kepada semua.. wassalam with full of love, atiqah adnan.

15 comments:

  1. sis..
    mengapa berkata sedemikian..
    kalo sy, no prob, sy pun suka bc sape2 puye blog, tag pun sy suka..
    berkawan biar x terhingga..
    sape2 yg bg kumen kat sy, sy appreciate sgt taw..
    thanks..
    or maybe stgh blogger x suka kot..
    but nvm..

    ReplyDelete
  2. tqah cayunkkk...
    jgn la kate gitu..
    sy x kesah pon..
    sy lagi suke aderlah..
    at least ader gak org bace blog sy..
    terharu tau..
    xper.. biarla org laen yg x ske.. janji tqah tau yg saye ske.. boleh?
    huhuhuhu..
    keep on writing n commenting people k..
    dah.. xmo sedih2 k..

    ReplyDelete
  3. dear reen~

    actually kn dear,, saya ni sensitif sikit heehh.. tatau nape.. thanks sangat2 dear.. erm.. saya takkan stop berblogging k selagi ade ramai kawan kat sini yang menghargai kehadiran saya... thanks everybody... luv ya~~~

    ReplyDelete
  4. SALAM..ATIQAH..
    LOH NAPA..KALO KTY TAK KESAH.ADE MASA KTY BUAT..TAKDE..HOLD DULU.DTG LEW BLOG KTY YE..

    sis don[t be sad okeh..cheer up..

    ReplyDelete
  5. a'ah la awk.
    nape tetiba mntk maaf.?
    ade isu ape2 ke?
    hehe..sibuk je sy.

    alaaa..sy pun x kisahla
    best pe dpt kwn baru kt dunia blog ni..
    awk byk sgt pk kot :)
    dah la..jgn pk bebukan ok?:)

    kitorg seme ni kwn awk even x pnh jmpa but hopefully one day bole jmpa la kan kan :)

    cheer up~ :)

    ReplyDelete
  6. dear atty's~

    ermm takde la kadang2 saya tersedar erm.. ntah laa ok!im ok now!! hee thanks sangat tau.. k mesti singgah n be ur followers k..

    dear queenwizza..

    hee thanks dear.. hope sangat dapat jumpe kn??

    ReplyDelete
  7. dear..
    nape plak ckp camtu
    ep la kwn ngan atiqah
    kte pon xde membe y kenal d blog ni
    smua yer knl mlalui blog
    lgpn kte mmg saje xmow bgtau membe2y kte der blog~juz my cousin je y tau :D
    plg krg kte dpat kwn br kan?
    sy ep la kwn ngan atiqah
    .
    .
    kdg2 kte pn der fkr camtu
    ada ke org nk kwn ngan kte
    tp xsngke rmai membe y kt knl
    kdg2 bsmbg mcm dh lm knl
    mcm nanie,nurul,wizza,nurul huda,lil farah,chik star,eila & rmai lgi
    klu org xsudi kwn takpe
    rmai lg y nk bkwn tau
    opss..tlebih ckp plak :D
    papepn jgn bsedih2 okeh laling :)

    ReplyDelete
  8. huhuhu sis..nape ni? biar la sape2 yg xsuke tu..but i like when u comment on my blog..tag tu pun suke juge..cume lum ade mood mau bt..
    hehehe..relax la..jgn sedih2..

    ReplyDelete
  9. dear berry~
    im hepi too darl.. hee~ im ok.. tak sedih2 laa.. seronok sangat kenal ngan sume rakan blog ni.. hope one day kiter boleh gathering same2 sure happening...

    dear maziah~
    thanks dear, saya takkan bersedih lagi k.. hee.. n lebih relax pasnie.. tau?

    ReplyDelete
  10. la nape... ada org marah yer.. bagi akak tak kisah sesapa pun buleh tinggal komen or nak baca blog akak... janji jgn cari pasal udah le... hehehhe

    nice to know u.. keep in touch eh

    ReplyDelete
  11. dear iena hamdi,

    tulaa kadang2 kiter tatau.. tetibe je nak baca blog dea da tak bole tak kena daftar lak.. erm nampak sangat la kan.. ok kak.. nice to noe u too :D

    ReplyDelete
  12. la, npe pkir cmtu. org lg suke kalo org len comment2, cm besh la org bace kite nye blog kn. hee.
    tag2 pun, x kisah lah. tag tu ley r menyelamatkan kite ble time2 xde idea nk post pe. hee.
    lastly, jgn pikir sgt lah psl sesetngah blogger yg kerek2 cmtu. we live our live, they live theirs...
    cheer up k. =)

    ReplyDelete
  13. actually pia ade berperasaan same spt atiqah rase ,hurmm mne ek?sy ingin berblogging dan nak kenal ramai kwn yg sweet mcm Atiqah.Dlm mase yg same tkt klo org rase terganggu.

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)