Thursday, November 20, 2008

khamis~

hari ini woRkshOp ke-2.. jam pun da menUnjukkan pukUl 9.45 a.m yang aku pelik mane suMe org dalam opis ini? aku da la kena pi woRkshop.. tapi tak dapat kuar sebab mereka-mereka ni belum dtg.. sorg staf da bitau dea cuti.. yg len2? prktikal student? ape nak jadi ni..? ni aku hangin ni,,, x komited! eeii... da aa tak dapat kua breakfast tau tdy sampai je terus beli breakfast tp aku fikir bile masuk awal ni nk settle keje skit, tegOk2 blog jap ke.. sebab krg da kena ada kt wOrkshop..
mane diorang nie?
erm.. krg sume bising aku lambat masuk bengkel..
perut dala lapo...
k laa.. citer yg best skit.. semalam tudung yg order kat loveyaustere da sampai..
hehe then ari ni sempat menggayakannye.. (seb baek semalam sempat kering pas basuh)
nak tgOk x? hihi..~

cantik x? suke sangat dapat scarf ni.. (awning)

k laa... saya tengah bengang menUnggu ni.. stUdent praktikal pun leh wat hal..
tak kisah if ade hal but infOrm laa kat saya..
then dorang da pun sedia maklum unit ni ngah buzy dengan wOrkshop~?
sabar wahai atiqah... sabar....

No comments:

Post a Comment

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)