Monday, November 17, 2008

hari-hari ku

dearie my blog... hai rasenye da lame tak write kt sini.. ermm lately im too bz.. bz menjalankan kerja-kerja yang sangat memeningkan kepale tetapi sempat baca blog kawan2 yang rajin update blog tu... hepi sangat baca stOry mereka.. ade yang celebrate bzday org tersayang, ade yang pi jenjalan (cik maziah) kiter heheh :D ade yang tengah bz wat preparatiOn fer wedd.. hek...ade juga yang ngah tak sabO tgu kelahiran baby.. serOnok rasenye.. tapi saya? erm kehidupan saya banyak yg memeningkan kepale kebelakangan ini dengan stUdent yang marah cakap duit PTPTN dorang tak masuk laa.. pe laa.. adoyai..tak terjawab dek.. then pasal principle kOlej nak data-data stUdent update file laa.. kejadah sUme laa.. ai.. seb bAek my bOss faham sangat kt den ni huh... klu tak sume2 tekan2 kepale ni pun tak dapAt nak ambil sUme then meletusss... haha.. erm.. ade juga pasal tarikh wedd gUe yang dikhabarkan akan ditangGuh atau disekAlikan dengan my adik..da laa org keliling-keliling ni dok sibuk pasal bile aku nak kawin laa.. sibuk betol!! aku pUsing banget dOng.. bagimana bisa aku mau mikirin ini suma..?aku tak tertanggung sayang sume ini... last friday aku bercUti kerana atOk ku sakit.. aku dipanggil balik.. then otw ke melaka.. khamis pas keje.. dalam kete aku tidO dan tanpe ku sedar ada panggilan dari sahabatkU yang penting dan erm.. ayah nye menInggal.. dan aku?? kesal sangat nape panggilan dea tidak ku jawab.. erm.. dan aku tak dapat melawat dea n her family... ai ntahla.. maSa tidaklaah terlalu panjAng tetapi dalam seminggU terlalu banyak yang berlaku dalam hidUp ku..tanpe ku sedAr... aku tidaklah sehepi org lain.. dan banyak yang perlu aku fikirkan.. terlalu banyak.. sampaikan hari tU keluar pakai tUdung tak same ngan baju.. (ai.. da malas nak fikir da tahapnye...) erm my mUm pun kesian.. sebab tU weekend ary tUe aku tidO sampai tengahari pUn dea senyap je.. erm.. masuk bilik ku pun senyap2 je.. tp akU tau tanggungjawab yang da diamanahkan ni.. kerja-kerja rumah aku settlekan sebelum balik k.l kerja-kerja yang opis pUn.. tanak sakitkan kepale.. dUit yang ade pun telah ku abiskan untuk mengisi kekusutan kepale ni.. dan lame-kelamaan aku malas,.. malas untuk berfikir malas untuk memikirkan hati orang lain dan malas..malas..kadang2 nak sOlat pun saje je kU lambat2 kan... segalanye bagi mu 'malas'.. erm.. ai.. (mengeluh?) yup.. ibu.ayah.habib sabar je dengan amukan aku ni.. ermm nampak sangat aku pun da jadi cam tak terkawal emOsi.. aku kadang2 rase bersalah gak.. then syukur sangat sebab aku masih punye kekUatan untuk tepis egO untuk minta maAf dengan dorang.. erm.. tulaa.. ai.. hope sume kekusutan ini akan berakhir. yang pasti sebelum new year aku nak yg baik2 je n lapangkan fikiran ni selapang2nye.. n luangkan banyak masa dengan family n habib.. k daaa dear... take care kawan2 ku.. :D

No comments:

Post a Comment

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)