Tuesday, October 26, 2010

Sepetang berjalan dengan ibu..







Assalamualaikum semua~



Sejak dah duduk dengan family mertua ni.. memang rasa macam dah jarang dengan keluarga sendiri.. kita pun sebagai wanita yang dah berkahwin memang keluarga belah suami laa yang harus diutamakan.. macam saya dan rafiqy ni actually rumah keluarga kami senegeri je pun.. cuma berbeza daerah je.. jauh boleh dikatakan jauh juga laa.. masa sangat terbatas.. tapi dalam seminggu mesti laa balik menjenguk keluarga saya.. cuma kalau sabtu rafiqy takde ape-ape bolehlah tidur rumah keluarga saya.. hee~



Minggu ni saya wajib balik rumah keluarga saya sebab adik saya Ina dari johor balik.. tihee nak jumpa anak buah kesayangan i tuh.. tak sabar rasenyeee.. hehe~ seb baik diorang tak balik minggu depan coz minggu depan rafiqy ade katering..



Ibu saya selalu sms tanya khabar.. bila balik selalu tanye 'tido sini tak?' sampai nak jawab 'tak' rasa cam tak sanggup tengok muka hampa ibu ayah.. apa boleh buat kan.. suami kena kerjaa... So hari tuh dapat tidur semalam ibu terus ajak berjalan-jalan nak beli barang.. cakap dengan rafiqy dan dia on je.. hee senyum je ibu dapat berjalan... huu~



ibu saya.. hee~


si bong.. tihihi~ adik saya.. Izzat..


rafiqy kusyuk.. huhu


dah jadi isteri orang dah anak sulung ibu nieh..


lepas jalan-jalan si bong ni semangat nak makan mee goreng mamak ni..


kak long!!


me with my lovely, caring, cute, beautiful mom.. love you ibu!!








sementara menunggu, sempat ye.. sempat.. dua-dua suka bergambar...


dua orang kesayangan saya!!!




Ibu, lepas ni kita jalan-jalan lagi tau.. ^^



7 comments:

  1. kak tiqah anak sulung ke?kiranya adik yg dah ade anak tue kawen dulu ke..?

    ReplyDelete
  2. yerp... adik akak kawen dulu dari akak yang.. sebab tu dia dah ade baby daa.hee~

    ReplyDelete
  3. huwaaaa..jelessnyee....dak ijat da pndai posing ek..mnyampah aku..hahaha

    ReplyDelete
  4. ya its really2 nice..
    dtg la my butik jugak
    TYAAZ tp kt ipoh la...
    :)

    ReplyDelete
  5. sedih pia bace...InsyAllah semoga kita dpt jadi isteri yg baik

    ReplyDelete
  6. huhuhu..tul la tu..mcm nani mil dkt jer rumahnyer..slalu la balik umah mil...umah fmilay mmg stu ngeri len2 daerah tp phm2 la..pahang walaupon satu negeri..tp aduih lth gak nk smp ...3 jam prjlnan br smp umah

    ReplyDelete
  7. sama laa kita..bila da kawen terpaksa laa utamakan suami..at least atiqah punyer family dua2 senegeri..me??my family jauhhhhh!!

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)