Thursday, October 21, 2010

Angka 26






Apabila tiba detik 21 Oktober 2010 saya ada dalam panggung wayang bersama suami dan ana adik ipar saya..tengok movie 'red'.. kusyuk tengok sebab movie tu best... seyes waktu tu saya terlupa detik 12.00 am tu usia dah cecah 26 tahun hehhe suami yang bisik 'happy besday sayang' baru haah!! hari ini hari lahir saya!! sukeee..



Hari khamis.. kebetulan melaka cuti.. sebab tu tahun 2010 ni saya boleh katakan 'hari lahir saya yang terindah kot' hee~ sebab cuti.. ^^ lepas habes movie jam 1.20 am kitorang terus balik rumah.. saya tido je dalam kete.. sampai rumah mandi dan terus tido..



lega rasenye sebab boleh tido puas-puas sebab esok tak perlu bangun pagi nak kepejabat.. hehe~ saya tidur betul hari ini.. suami yang kejut beritahu dah jam 10.00 pagi daaa.. uiksss.. 10 pagi!! OMG.. lamanyeee tidooo..teruk betul laaaa...suami dah siap sapu sampah, lap lantai dah.. saje je taknak kejutkan saya.. saje je dia biarkan saya terus tidur.. oh suami ku.. bangun je check cell phone mak aii manyak sms dari 32665 semuanye pun wish besday saya.. senyum sekejap..terus bangun tanak lengah lagi.. tengok suami ade kat dapur.. ngah bancuh air..basuh muka terus minum dengan suami.. ^_____^



habes minum terus on facebook.. balas segala ucapan 'selamat hari lahir' pada saya.. ramai sangat... bahagianyeee...thanks sangat2.. betul-betul bermakna buat saya..



Lepas tu terus siap-siap ibu mertua ku ajak ke jakel nak cari baju raya untuk tahun depan..tihiii tahun depan kan ke turn incik rafiqy beraya sama keluarganye.. so tahun depan kena ikut tema lain laa.. memang kebiasaan ibu mertua saya suka buat tempahan baju raya awal sebab nak hantar jauh.. ke johor sane.. hee~ dah biasa laa dengan tailor tuh..



dah tahu kan next year raya tema kami hijau... hee~ saya dan rafiqy yang pilih sebab diorang tak kisah pun kaler ape.. btw hijau ni cantik kan.. sukaaa...


hee~ ibu cutee...




kesian lama menunggu kami memilih.. hee~


ya birthday girl..! girl?


rupa macam baru bangun tidur je kan..


me with my lovely ana..


me again.. agaknye tahun depan lagi tembam kot.. T__T


da selesai.. banyak juga belanja hari ini.. thanks ibu ayah!!


tihiiie suke pic nie..


Lepas shopping ayah tanye mahu makan dimana.. then semua suruh saya pilih.. hii~ bestnyeee.. terus cakap nak makan nasi arab.. semua ok!!



ni rafiqy yg pilih.. nama tak ingat sebab panjang sangat.. nama arab kan..


yang ini saya punye.. sedappp!! nasi tuh lembut sangat... kenyang den..


ni saya punye.. tea addict! teh rafea kot.. ee..with pudina..best.. i love tea so much!


ni sambal nasi arab.. Terus balik rumah.. dalam kete saya tido je.. memang kuat tido laaa.. lepas tu potong kek pulak.. heheh my birthday cake.. tihhih.. memang saje beli macam ni pelbagai flavor kan..
sanah helwa 26!! [tulisan pada kek] thanks adik!!





thanks sangat2 pada keluarga mertua saya untuk hari lahir saya yang ke 26 nieh.. happy sangat2...nanti family saya pun nak celebrate jugaaa!!!sekali dengan birthday ina..




can't wait!!!



thanks semua yang wish tau!!love u all



16 comments:

  1. Atiqah, Happy 26th Birthday dear..dah wish kt ur FB..xtau la u pasan or x..neway, smg pnjg umur, murah rezeki & bahagia wif ur love..:-)

    ReplyDelete
  2. jelessnye tgk kek ituuu..grrrr...happy b'day sis

    ReplyDelete
  3. hepi bezday, sis.. may Allah bless u alwaz..;)

    ReplyDelete
  4. QAH darling!! happy birthday to you dear! semoga berbahagia selalu keh! stay cute always tau! :D

    ReplyDelete
  5. hepi besday qah....baru age 26 ghupe2 nyer....hehehhehe

    ReplyDelete
  6. dah 26 tahun??? sedapnya kek,...nk jugak..hihii

    ReplyDelete
  7. salam atiqah,
    happy belated birthday,
    besday awk sama ngan adik sy.

    ReplyDelete
  8. happy belated birthday. many happy returns!

    ReplyDelete
  9. dearie farhana~
    amin.. thanks ye..^^

    dearie mia~
    yerp..thanks mia sayang..

    dearie nunu~
    thanks yeak..

    dearie ayu~
    thanks yayang.. ^^

    dearie neena~
    thanks neena laling.. amin..

    dearie yanie~
    26 dah tua daa tuh heheh~

    dearie ida~
    yerp da 26 yang? nape dah tua ea.. memang dah tua pong.. thanks ye nak juga pi la beli kat SR ade je jual..

    dearie haliza~
    thanks ye wak.. yeker? say happy belated besday to her ya..

    dearie farah~
    thanks farah.. hee~

    ReplyDelete
  10. Happy birthday dear Atiqah! :)
    Semoga sentiasa dilimpahi kebahagiaan dunia & akhirat :)

    ps: nak sket choc indulgence leh??

    ReplyDelete
  11. HEPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY BESSDAY DARLLLLLLLLLL...:0

    moga sehat selalu n eppy2 selalu ye ngan yg tersayang..;D

    ReplyDelete
  12. hepi besday kak tiqah....wish lagi..ehee..takper kan..

    ada yer kek campor camtu..leh la request nanti...ingat tak boley..ehee..

    ReplyDelete
  13. hye kak tiqah,slm peknalan..
    s dpt dr kak mia,adik akak tu..
    hhehhe..
    btw,wnt 2 wish hpy belated brthdy yer!!

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)