Tuesday, October 5, 2010

Kesukaan saya..






Salam semua..ai da malam ni..tapi mata belum nak lelap.. so terus bertindak secara melulu mengupdate belog ye... jiwa macam dah sebati dengan belog dan FB..kalau tak menghadap sehari rasa macam makan nasi tak minum air pulak..hiiss..hiss.. tak elok untuk kesihatan nieh..[jangan amalkan selalu ye puan tikoh!]



dah la.. nenek kata memalam tak baik bebel sensorang..HAHA~
Nak share dengan y'all kesukaan saya.. saya suka dress,top yang ala muslimah dress kurang lah.. ade.. ade juga..saya suka dress cotton or chiffon... ^^



antara yang menarik perhatian saya adalah ini.. [dan berani jamin y'all pun tentu sukak punye!! hehe]



1) Najjah




Saya suka koleksi tudung dan baju dari najjah..sangat best..harga boleh la tahan..kualiti pun baik..layanan dari kat putri noraini [dealer] dari najjah juga pergh excellence!!selalunye saya beli online je..belum sempat nak ke butik najjah di damansara tuh..



2) Hajaba~


Y'all pernah masuk tak butik hajaba? nanti try la jamu mata disana.. seyes cantik-cantik.. tudung syria n scarf hajaba sangat unik.. saya suka beli scarf dari hajaba..kaler syria dia pun cantik.. puas hatilaa~ dress dan koleksi baju dia lagilah..cantik-cantik ok.. tapi harga pun boleh tahan tapi bagi saya brbaloi kalau nak ikutkan material dan design hajaba sendiri.. selalunye nak beli terus je ke butik hajaba ade kat melaka nieh.. ^^ tapi selalu abes stok T__T



3) Zleqha~




butik ni baru je ketemu tadi dan terus whoa.. terpikat nie..dress dan semua baju sangat cantik dan menepati citarasa saya sebagai muslimah..baju labuh besar tapi unik.. i like~ harga pun boleh lah tahan.. taklah mahal sangat.. berbaloi kot dengan material kain, kualiti dan design baju tuh..hantar tailor nak jahit baju design sikit mulalah charge mahal juga.. kan..? cantik sangat.. ^^yang ini pun ada butik juga tapi jauh kot..so boleh je beli online..



kalau t'shirt biasa saya selalu juga beli dekat 't'shirt muslimah' dalam FB pun ada kot.. y'all boleh tengok dekat FB saya ye..dekat photo yang orang tagged saya tuh.. yang ini ok.. harga pun berpatutan.. ^^




pada saya, kalau design cantik dan berkualiti baik saya tak kisah berbelanja sikit.. lagi pulak kat shopping mall kurang ade baju gaya muslimah yang besar, labuh dan stylish...suami pula suka saya pakai baju macam tuh.^^ dia sentiasa menyokong dari segi proses pemilihan dan kadang-kadang duit gaks.. huu~ dia cakap tu kire termasuk dalam 'nafkah zahir' juga kan..? love him so much laaa..!



suka tak? suka kan..? hihi~ dah nite semua!



9 comments:

  1. http://nurul-ramizah.blogspot.com/2010/10/tag-oh-tag.html

    view la n sudi2 la menjawabnya...huhuhu

    ReplyDelete
  2. teringin nak pakai...td daku terlalu gebuss....hehehehe

    ReplyDelete
  3. cantik,,,,sure law akk pkai cantik ni,,,lagi cantik

    ReplyDelete
  4. kita x suka sangat beli baju on-line..x puas la..x dapat nak belek2 before beli..huhu

    ReplyDelete
  5. suka tgk cara qah pakai tudung..sweet je...tp xsesuai ngan muka fara =(

    ReplyDelete
  6. suka semuanya..
    pasni leh la google :)

    ReplyDelete
  7. dd suke sumeeeeeee kat atas ni.
    tp tu laaa selalu x tau nak beli katnee heee.

    tqah, tqah kene tag dengan dd ar. rujuk entry
    "bila mula rasa suka" di blog dd k, tataa

    ReplyDelete
  8. tqah, baru dd tingat yang tqah dulu ada cite tqah start suke rafiqy masa kat sekolah. ok ok xpelah xwat tag pun xpe, hehe sian pulak tqah kene cite balik ;p adoii dd lupelaa masa tag semalam

    ReplyDelete
  9. dearie nurulramizah~
    thanks dear..insyaAllah ye nanti akak buat..

    dearie yanie~
    taklah yani ok je qah rase pakai baju macam nie... badan dah cantik daa..

    dearie Qaseh~
    baju dah cantik kan.. orang tak cantik cam akak pun jadi cantik.. tihihii

    dearie deena~
    mulanya qah pun macam deena juga.. tapi entah try je beli sekali cuba eah suitable with me lak.. hehe~ terus beli online je..

    dearie farah~
    ok je darl.. really.. kena berani dan yakin mesti cantik! ^^ trust me!

    dearie shadashidi~
    boleh.. boleh.. link butik ni pun qah ade bagi sekali.. nanti klik-klik tau..^^

    dearie dd~
    yeker? hehe chomel la dd nie.. btw thanks my dear

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)