Tuesday, December 2, 2008

tag dari maziah~

thanks maziah.. hehe..
(maz kiter amek je ur tag ni hee n edit je.. :D)
*7 Fakta tentang AKU
♣ saya anak sulung dari 7 org...
♣ saya anak manje hehe..
♣ lom ade lesen kenderaan heheh...
♣ umo 24 taun..
♣ exstudent polytechnic
♣ saya cucu sulung family belah ibu..
♣ saya sensitif,cerewet memilih,saya sensitif lagi...
*7 Perkara menakutkan saya di dunia
♣ kehilangan orang tersayang..
♣ dibunuh dan teraniaya
♣ kekejaman didepan mate
♣ mendapat hukuman dan kehilangan nikmat Allah
♣ perkara buruk berlaku pada kawan-kawan..
♣ sambar petir..
♣ kiamat...
*7 Lagu wat masa sekarang
♣ sempurna -gita gutawa
♣ jason marz im yours
♣ tu je kot... hehe layan sume nye.
*7 Perkara selalu disebut
♣ allahuakbar..
♣ bib...
♣ ok
♣ sabar jer laa
♣ tolong ea...?
♣ yerleee..
♣ siot je..
*7 Perkara yg amat bernilai
♣ diri ku ini..
♣islam,quran,pegangan
♣ family
♣ habib
♣ barangan ku hehe
♣job erm...
♣ kengkawan..
*7 Pertama kali dalam hidup saya
♣ jumpe tunang ku hee..~
♣ dapat keje di TM
♣ berhijrah ke kuala lumpur ini..
♣ mula pakai shawls.. heheh kelaka je..
♣ mula belajar tangkap gambo..
♣ mampu beli barang2 peribadi dengan duit sendiri.. beli je..
♣belajar bawa kete.. tu pun gear habib jaga saya control minyak n stereng je.. takuuut!!
*7 Orang bertuah sambung tag ni....
erm.. sape eak..?
sape yang singgah..
tolong ambil ye..

2 comments:

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)