Monday, December 15, 2008

my cOusin wedding on 13rd dec 2008~

dearie friends...

last saturday,,, adik sepupuku ana telah melangsungkan perkahwinan dengan pasangannya, azri...hee.. temanye oren.. tak sangka we all same pilihan..(act.. kawen saya pun nk color oren juge,, bt now cancel! pilih warne lain ciss) me wearing oren kurung jugee,,,cantik sangat dea,, cam krisdayanti babe.. wa cakap same luu... :D tak banyak amek gambO pun.. sikit2 je.. masa dok dalam bilik ngan pengantin.. she asked me bile akk nak kawen...? hihi.. ckp laa next year.. npe sume org pun tanye ye,,, saya cume bole cakap biar adik saya kawen dulu.. dea tunang da lame.. hihi.. dorang cakap tak patut adik kawen dulu,,. ape ke x patut? hihi biarlaa seronok tau maen langkah2 bendul ni,,, :P

sebenarnye mmg my parents decide nak kawenkan saya dengan my adik.. n my tunang pun agree,,, akan tetapi keluarga si dia pula tak setuju... alasannya tunang ku adalah anak lelaki tunggal merekaa... mmg pun.. da agak da,,, lagipun kakak tunang ku juga akan berkahwin pada mei next year.. sebab tu we all decide better kiter sekalikan je bujetnye.. tapi ntah.. takpe laa aku tak kisah pun.. bebile pun boleh kawen hehe...

doakan saya cepat kawen k kawan2..

k take care... tatata..

lurv u,,,!! mwahhh...

2 comments:

  1. salam sis..~
    eii best nyer da kawen.. hehehe
    congratz to her ek..
    sis kawen nnt jemput tau.. hehehe

    ReplyDelete
  2. dear reen~
    yup.. mesti jemput k...
    dun worry... :D

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)