Tuesday, December 9, 2008

saturday yang besttt..~

assalamualaikum..
hi sume..
sabtu hari tu kuar ngan kawan-kawan masa poly.. rindu sangat ngan dorang... we all just jalan2 je cuci mata... seronok sangat share story macam2.. tapi nape tak same cam dulu.. ntah...
sekarang mmg susah da nak hangout same2.. masing2 punye tugas n satu lagi status.. maybe da terikat.. tapi walanbagaimanapun saya tetap hepi.. leka berborak dapat laa snap sekeping pic.. hee kat kedai kasut.. erm selagi aku hidup selagi tulaa aku tak penah lupekan korang...

to dearest fren; baizura n naqiah,,,,

kawan..

walaupun kite tidak lagi sekampus.. serumah..

tapi kalian tetap SATU di hati ku..

aku ingat.. dan tidak akan lupe saat bersama..

wee share everything..

hepi bersama dan sedih bersama..

aku harap..

kalian juga same dan sehati dengan ku... jangan lupe kan aku...

aku sayang korang.. sayang sangat..

bila perlukan aku carilaa.. aku sentiasa menunggu erm..

walaupun kini kalian telah pun punye kawan baru.. jangan lupe kan aku..

11 comments:

  1. bila nak lepaking dengan dak yanie lak nih?

    ReplyDelete
  2. hee... bebile je yanie... hee!! yanie bagi laa nO fon..

    ReplyDelete
  3. uuu besh nye lpk2 bersame mmbr2. mmbr poli sy dlu ntah kemane ntah skrg. huhu. poli mne ea awk dlu..??

    ReplyDelete
  4. hi..
    masa amek sijil kat poly kota melaka..
    then amek dip kat poly shah alam..
    hee... awk poly mane?

    ReplyDelete
  5. 1 kenangan y bharga :)
    srnokkn dpt outing ngan membe2

    ReplyDelete
  6. a'ah.
    sama soalan dgn yanie,
    bila nk lepak sama?
    :D

    ReplyDelete
  7. dearie ajwin..
    hee~
    bulee..
    saya tak kisah..
    ni nO saya
    013-3137061

    ReplyDelete
  8. owh... sy br pas amek sijil kt PSA tu. x sangka ea same poli. ley ar lepak sesame gak pasneh. =)

    ReplyDelete
  9. dear liquid~
    hehe yeke? amek course ape?
    okiee... bule... :D

    ReplyDelete
  10. sy bdk meki dulu. meki kn ganas dan gangster... agagagaga =P

    ReplyDelete
  11. hehe patutlaa ganas ea..? :D
    feel free drop ur msg kt my chatbox k..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)