Monday, November 15, 2010

3f's contest: maysaa scarf to grab






Salam semua.. wah selamat hari sinin ye semua..
hari rabu ni dah nak raya da kan.. tapi frust sangat sebab cuti sehari je..
erm.. raya haji kan patut cuti 3 hari? kenapalah tak buat cuti raya haji 3 hari eak..? dapatlaa keje dua hari je this weekend kan..? kan..? uhh bahagiaanye laa..



tajuk entry kat atas buat saya tak sabar-sabar nak update hari ini ok.. hiii~ maysaa scarf dah lama mengidam nak pakai.. nak beli dari kawan tapi tak beli-beli juga.. T_T



uiii smart kan..? tak dapat maysaa scarf so kenalah silangkan sendiri scarf sedia ada..asal boleh je kan.. hehe


thanks 3f's sebab sudi buat contest ni.. hadiah sangat menarik minat ku untuk join nieh.. selalunye kem main malas nak join contest.. silalah percaya..
so dengan adanye contest hadiah idaman hati ini dapat la mencuba jaya..



cuba dah ni jaya nye tatau laa kan..hehe


ok meh tengok rules contest:-


Nak join please click this link ya... 3f's contest


rules
this contest is open for 3f's followers only
you can be anywhere in this world, as long as you're reachable by mail

how to join
1. pick one entry that you like most from my blog
2. write a blog entry (malay or english) on why do you like that post
3. in the entry, you need to add this contest photo and a link to this contest page
4. you need to add my blog to your blog list
5. once you're done, leave your entry link at this page (via comment) and please don't forget to leave me your e-mail address too ye lovelies
prize
maysaa's satin wrap band snood yihee..!



Ok rasa nye dah belek-belek baca-baca belog ajjah kan.. actually banyak entry yang best dalam tuh.. seyesly.. ajjah kalau create post buat betul-betul.. kita baca pun rasa macam 'complete' laa..



Ok entry yang saya paling suka sekali adalah ini..

Love entry


Ajjah dapat quote ni from callajan's blog @ callajan only.


Saya rasa paling suka laa... sebab macam kena dengan hubungan saya & my husband (rafiqy).. tihihi~


Rafiqy (A man), tak pernah tinggalkan saya keseorangan.. setiap kesusahan dan kalau saya tertekan dia tak pernah tinggalkan saya alone dengan apa yang saya hadapi tuh.. dia selalu akan amek beban tu bersama saya..walau saya ni selalu uji dia macam-macam.. susah kan dia macam-macam tapi dia still dengan saya..agaknye kalau lelaki lain dah give up kot.. heheh see rafiqy lelaki hebat yang berjaya sabar/tahan dengan saya ni.. syukur Ya Allah..


and me ( a woman) yang kadang-kadang saya sedar kuat marah ni.. baran tak kena masa.. rafiqy yang kena.. lambat sikit marah, tunggu lama sikit nak marah.. hiiiss.. memang dasar kepala budak-budak kadang-kadang.. tapi saya marah pun saya tetap sayangkan dia seorang.. dia lelaki yang sangat 'mencukupi' kelemahan dan kelebihan saya.. oh suami ku..


cewah jiwang lakss.. dah lama kot tak jiwang-jiwang dalam blog.. hii~


Ok sekian tamat contest..



wish me luck darlingS!!



7 comments:

  1. suke kak!cntek inner tu
    xsilap yuna pkai jname ni la..
    Cambest je j0int contest ni kak

    ReplyDelete
  2. huwaa...best hadiah dia kak long..alahai..jeles tgk org da kawen..tu la..pdan muka aku..

    ReplyDelete
  3. dearie am sya~
    yerp..
    best join laa dear.. simple je..

    dearie pia~
    thanks sayang..^^

    dearie mia~
    aip asal jeles lak..

    dearie farah~
    thanks ye farah..

    dearie oong-ong~
    thanks!

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)