Monday, March 8, 2010

Tinggal minggu ni T_T






Dah lama rasanye tak cerita pasal persiapan kawen saya kan..? kan..? persiapan boleh dikatakan siap 80% laa kan.. penunjuk arah saya belum print lagi.. haha..~ asyik terlupa je.. sabar je laa kan..


apa ye nak update.. hehe sabtu saya buat last fitting untuk baju sanding saya dari mentari kreatif.. ok laa kan walaupun hati macam tak puas tapi redha je.. tapi yang tak boleh nak redha bila tengok sampin dan tanjak rafiqy macam tak sama kaler dengan baju saya k.. erm.. tapi entah lah macam malas dah nak fikir pakai jelaa nanti.. huu~ T__T


semalam pergi jalan tar cari capal dan songkok rafiqy tengok jam pukul 8 lebih so sempatla singgah mid valley cari kasut.. pi vincci+ tak jumpe kasut idaman hati last-last beli je kasut biasa kat vincci.. huu~ tak sempat daa nak jalan-jalan cari kasut..


lepas tu jumaat lepas ibu, ayah, nenek adik-adik singgah ke ayer hitam lepas menjemput sedara dari johor.. kat sana diorang beli beg nak isi makanan untuk jadikan doorgift buat tetamu yang hadir juga buat keluarga rafiqy.. dan memandangkan saya ni tak beli pape lagi nak bagi kawan-kawan yang datang saya cakap dengan ibu beli je apa yang patut huu~ then ibu saya beli kipas je.. haha boleh laa kan..? dari takde.. macam tau-tau je melaka memang tengah musim panas sangat nie.. tapi saya nak add juga something bagi tak nampak kosong.. huu~ dan beg tu korang boleh laa guna isi botol air ke.. kaler oren ok.. ^__^


lepas tu apa lagi ye.. hee~ nanti tengoklaa macammane k.. :)



rabu saya start cuti.. adoyai macam malas je nak keje 2 hari ni ok..
^___^







14 comments:

  1. pungg! poongg! *bunyi bunga api hehe

    Wait for meee!~ hehe xsabar dh nie nk g wed akak~~

    ReplyDelete
  2. wahhh nak kawen dah...sy plak rasa berdebar huhu nyway good luck k

    ReplyDelete
  3. mood pengantin dah datang, keje sudah malas la...
    berdebar2 x?

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Dri melaka jugak ek.. ^^ same with me lah..

    Before this dok baca your blog jek tapi lom penah meninggalkan jejak...

    hehe

    so..selamat mempersiapkan diri for the big day eh... =)

    ReplyDelete
  5. last minute preparation...kadang2 seronok gak.
    takpelah...asalkan semuanya selamat ye dear :)

    ReplyDelete
  6. x sampai 7 hari je nk nikah kan?
    best x rasa?hehe
    esok2 hari saya pulak kan? conrat atiq...hope everything going well..aminnn

    ReplyDelete
  7. waa..mmg da dkt sgt tuh..jaga diri tau..darah sgt manis skang..hik2..

    ReplyDelete
  8. waaah..nak kawin dah..
    ble stat cuti..
    weekend ni sy blik mlk..
    hehehe..

    ReplyDelete
  9. xsabar nk tgk atiqah kawen~

    nnt upload gmb byk2 k dear~ =)

    ReplyDelete
  10. bakal pengantin x ley malas2..hehhe..
    da pergi spa belum??
    pergi refresh diri..

    ReplyDelete
  11. congrats on ur big day kak!!

    ReplyDelete
  12. uih, dekat dah majlis die huhuhu. tup tup tinggal seminggu? PENGSAN! hehe mood dah takde yer, biasela tu, pasni kalau dpt cuti pjg, mmg mcm tu :D eeii tak sabar!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)