Wednesday, March 3, 2010

Kad jemputan kahwin...






Inilah kad jemputan saya yang sangat simple.. haha..
Pilihan saya dan rafiqy.. mula-mula tunjuk kad ni kat ibu saya.. dia terus geleng kepala sebab sangat simple katanyeee.. tapi nak buat macam mane dah pengantin sukaa kan..?^^



Ok, dipendekkan kata.. jemputlaa datang semua k..rakan blogger, rakan sekolah, silent reader.. sebab rasanya semua yang bagi alamat saya dah poskan daa.. cuma last-last minit ni kalau nak bagi kad kena tanya dulu nak datang ke tak..? huu~ sengal je kan.. ok kalau saya tak sempat kirim kad.. korang save je kad saya nie..



Date wedding saya ni memang hot terbaik dari ladang ok.. sebab ramai sangat yang kawen on the same day.. sedara mara, rakan taulan dan lain-lain lagi.. walaupun hati i sedih ramai yang tak dapat datang.. tapi diharap kalian semua yang dijemput sudilah kirimkan doa untuk kami agar kekal hingga ke akhir hayat itu saja yang kami harapkan... dan!! ada dann..



silalah kirimkan ucapan terbaik untuk kami ye.. link guest book ade di sidebar atas sekali.. :)



nilah kad buruk saya..












kad ni saya scan je.. hehe~




baru nak tengok check list ok.. rupanya banyaknye plan yang tak dapat saya realisasikan.. huu~ berdasarkan budget,masa dan tenagaa.. apa pun yang wajib untuk nikah semuanya dah selesai.. hope sangat majlis berjalan lancar, cuaca baik.. amin...









17 comments:

  1. eee janganla kecik ati tiqah, kita tak dapat kad awak lagi la...huuuu..tapi dah save the date ok..

    ReplyDelete
  2. qah kawin 14 mac ni ye. alahai time ada 2,3 org kwn nurul kawin ni. baru plan nak attend qah punya wed.

    ReplyDelete
  3. ok la tu sis. simple is just nice. nanti upload pic kawen taw!
    love xx

    ReplyDelete
  4. saya x dpt card awak lagi...heheheh
    sbb alamat pon sya belum kasi...
    emmm kat melaka ek? x pe dekat sajeee...ada kesempatan saya pergi yaaa

    ReplyDelete
  5. nice :)
    InsyAllah,pia akn turun ke Melaka
    xoxo

    Amin2,utk pernikahan dan majlis qah

    ReplyDelete
  6. Insyallah asna dtg nti kak~

    nak amik gambar candid akak bebyk hehe. asna buat rombongan cik Kiah ke melaka hehehe~

    ReplyDelete
  7. tahniah kak..
    xdpt pegi la,jauh sgt..hehe
    pe2 pun selamat pengantin baru n semoga berbahagia selalu..k

    ReplyDelete
  8. akak kawin bile eh? 14 mac kan? time tu makcik saya pun kawin.

    ReplyDelete
  9. patut la saya mcm kenal tunang awak..orang masjid tanah rupanya... sangat dekat.. hehehe...

    ReplyDelete
  10. okaylah tu sis...less is better...sweet je putih kaler tu =]

    ReplyDelete
  11. hye atiqah.. congrats..
    da xlama lagi.. :)

    ReplyDelete
  12. dearie nahwal~
    hehe yeker? nawal ade bagi alamat ke..? qah rasa macam dah anta semua kad daa..

    dearie nurul~
    yeker? takpelaa doakan kami ye..

    dearie bunga~
    yeye ok darl.. mesti upload..

    dearie cik selamah~
    datang tau..

    dearie riena~
    hehe tulaa.. takpela nanti datang je laa k..

    dearie PiA~
    OK pia.. hope dapat jumpa pia k..

    dearie asna~
    wah ade rombongan lagi tu.. hehe ok darl..

    dearie mira~
    takpe.. thanks k..

    dearie wirdah~
    yeker? alahai makcik memang kena ada la kan..

    dearie errina~
    yeker? kenal ea..?
    tunang saya famous juga ea kat masjid tanah tuu..

    dearie Nuar~
    tulaa suka sangat kaler putih..

    dearie ieja~
    thanks dear.. tulaa :)

    ReplyDelete
  13. simple but nice..

    ayu pun plan nk wat cam awk jerk..

    ReplyDelete
  14. cantik la...suka jer..putih cream..tak tengok mia punyer lagi simple..sekeping ajer...huhuhu...

    kalo badan leh dipotong dua..dapat la g time tu..rugi tul tk dpt pegi..

    ReplyDelete
  15. camne nak g kenduri kalau xdpat kad kawen...he3

    ReplyDelete
  16. what a surprise!!!ur wedding invitation card sama ngn i punyer tau..plain white...hehhe..
    just that ours jenis yang poket punyer and we tied the card with pink & red ribbon (our theme colour)..=)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)