Wednesday, February 9, 2011

Sally Lee minta belikan keranda..




Kepada sesiapa yang dah baca surat khabar metro hariini mungkin ada terbaca kisah remaja tingkatan 5 yang mati bunuh diri di sekolah seri kota melaka... kalau ada yang belum boleh pergi ke metro online dengan klik ini.. metro




Pagi tadi saya dapat tahu bila opismate kecoh pasal remaja bunuh diri ni.. saya dengar dari jauh.. ada yang kata mangsa bertindak bunuh diri bila tak tahan diejek 'gemuk' dalam facebook.. tak tahu laa sahih or tak.. kakak tu yang cakap.. mana dia tahu saya tak tanya pulak.. terus saya tengok suratkhabar metro nak baca.. sekali pandang 'eh macam kenal budak nie, tapi kat mana eak..? tapi diam jelaa takdelah cakap ngan sesiapa yang saya macam kenal budak nie..



tak lama lepas tu ayah call, ayah cakap " kak long ada baca tak metro hari ini? saya jawab ada.. then ayah sambung ayah cakap budak ting. 5 yang bunuh diri tu anak uncle lee jiran sebelah rumah saya masa saya duduk kat taman bukit katil.. terus cakap kat ayah "patutlah kak long macam kenal.." alahai sedihnyeee.. sebab dulu kecil-kecil selalu main dengan sally nie.. dia budak yang comel.. pandai.. baik suka bagi coklat yang kitorang.. sebab mak dia jarang bagi dia adik beradik keluar bermain.. so dia adik beradik banyak main dengan kitorang jiran sebelah ni.. sedih! family dia baik means macam ok lah.. tak tahu apa yang buat dia tertekan or apa motif dia bunuh diri.. erm.. muda lagi.. takziah buat keluarga uncle Lee.. dah laa sally ni anak pompuan tunggal.. paling sulung lak tuh.. mesti diorang semua sedih.. erm..~




tak sangka..



9 comments:

  1. qah kenal dia yang??
    cian kan...nape laa dia bunuh diri agaknyer kan..cam pelik je..

    ReplyDelete
  2. zana dengar berita ni kat buletin utama malam td.. terkejut jugak..

    ReplyDelete
  3. kesian...kalau btul dia tak tahan dgn ejekan tu mmg kesian sgt2...

    ReplyDelete
  4. agaknya puas hati org yang mengejek dia tu kan?mana la letak hati perut diorang ni.yu rasa, kalau sikit2 je kena perli dia x smpai nk bunuh diri...takziah untuk keluarga encik Lee

    ReplyDelete
  5. hai kk qah,,,lamer x tinggl komen kan,,,bz ket,,,

    cian yer kak,,,sy ni badn gemok gak,,,biar jer org nk ckp pun yang penting sy x nyusah kan deme yer dok,,,,

    ReplyDelete
  6. byk sgt kes bunuh diri sekarang, semua nya diorang bg hint kt fb,
    huu sedih muda lagi

    ReplyDelete
  7. Memula tengok muka tikah, macam kenal jer.. macam biasa nampak tahi lalat atas bibir tu.. Bila ingat2 balik.. Ha! Tikah dulu sekolah kat SMKBB kan??? kita sama-sama Pandu Puteri kan??

    ReplyDelete
  8. to yellow 2 sweet~
    yerp saya ingat kamu!!

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)