Wednesday, February 16, 2011

Info terbaru tentang Atiqah Adnan 1st Contest





assalamualaikum semua...



Semua orang mesti tertanya-tanya tentang contest yang saya anjurkan.. sebelum ni saya ada tulis saya entry mengenai lanjutan tarikh akhir contest ni.. klik sini... contest






so sekarang dah ada 10 orang yang join.. err.. [masih amat kurang penyertaan] hadiah RM100 dan sedikit barangan macam banyak dan perlu ada lebih persaingan pada saya.. baru menarik sedikit nak buat contest.. tak sangka sambutan kurang memuaskan.. dan saya kira saya gagal membikin contest.. tidak mengapalah.. pada saya itu biasa.. tapi percubaan saya untuk adakan contest ini masih belum berakhir.. saya masih tidak putus asa menunggu respon dari pembaca belog ini untuk sertai contest 'kesetiaan' dari blog saya..kenapa contest 'kesetiaan' ialah kerana contest saya memerlukan anda memilih entry penulisan saya yang paling baik dan paling anda suka.. bukan mudah nak menulis untuk buat orang suka dan tertarik kan..?
[yerla bak kata 'ibu saya' bukan semudah itu nak beri RM100 dan hadiah kepada orang saya perlukan kesabaran dan perlu lebih kreatif juga perlu diadili dengan teliti.. ]



Saya masih menerima sesiapa yang nak join setakat ini.. mungkin ada yang terlupa..



btw thanks pada yang dah hantar entry yang menarik untuk tatapan saya... thanks to:-


1. Ezza Malik

2. Eppy Rosli

3. Pia

4. fiszah-pjo

5. Naxa

6. Naniey

7. faradila

8. ieyda

9. ida-muthiah

10. Jane doe



dan berbanyak-banyak minta maaf dari saya kerana buat kalian menunggu lama untuk tahu keputusan.. fyi, contest masih berjalan seperti biasa dan saya akan maklumkan seminggu awal bila tarikh akhir telah dipilih. Jangan risau mengenai penyertaan anda kerana semuanya saya simpan dan saya akan adili seperti biasa.. ok sekiranya masih tiada sambutan saya tidak akan melengah-lengahkan lagi keputusan pemenang.. ye? ^___^



terima kasih semua.



7 comments:

  1. ciayok qah :)!!

    pia tgu internet,settle2 lagi

    pia ingt qah selalu

    ReplyDelete
  2. qah, ajar la cam ne nak pakai? agak2 muka booolat cam me ni sesuai ke pakai?

    ReplyDelete
  3. takpe kak tiQah..

    penantian itu lambang 'kesEtiaan'~hihi.

    ReplyDelete
  4. kak saya join.;)

    http://weirdbella.blogspot.com/2011/02/entry-khas-untuk-atiqah-adnan.html

    ReplyDelete
  5. nk join tpi tk tau nk entry pasal ape..hehe

    Blog awak sngt cantek.. =)

    ReplyDelete
  6. dearie farah~
    qa tengok tutorial dear... main pakai je nie.. hee

    dearie ida~
    thanks darl.

    dearie bella~
    thanks ya...

    dearie kathy jem~
    thanks fer coming.. hee~ blog saya biasa je..

    ReplyDelete
  7. saya nak joinnn..hkehkee..but takde kebenaran..grrr (t_0)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)