Monday, April 26, 2010

Jalan-jalan ke Jelai~






Sabtu lepas, ayah ajak ke jelai.. ada family member wedding.. so masa tu saya dan rafiqy macam alahai.. baru plan nak masak tengahari ni.. or spend time kat rumah family saya.. tapi ayah dah ajak berjalan pulak.. huu~ yang buat rafiqy senyum bila dia just duduk kat seat belakang je.. coz ayah yang drive.. uuu~ on the way rafiqy tidur jee.. seronoknye jadi penumpang katenyee.. ^___^




dah sampai.. luckily ada baju spare kat rumah..
panas ok.. tak tahan..
adik saya.. hero... izat & azim..
ayah dan ibu kuu!! rindu diorang ok..
saya pakai syria lycra baru dari lyanascollection! syria ni labuh.. i like! sila beli dengan lyana ok.. sangat berbaloi!



Ahad jalan lagi ke kerja kawen sedara..~ ^^ fuhh~


8 comments:

  1. qah,cantik nya template baru

    owh,pia nak cari juge Syria Labuh..thanks dear

    jd penumpang mmg best,hee~

    ReplyDelete
  2. tudung cantik..kulit blog pun lawo..huhu..

    ReplyDelete
  3. dearie Pia~
    thanks dear.. qah main buat je.. seb baik takde yang hilang haha

    dearie fikaryna~
    huhuu~ hehe thankss ye..

    ReplyDelete
  4. hye dear!
    lama dah tak masuk sini
    dah berwajah baru ek?lawa2...

    ReplyDelete
  5. template lawa...tp, font kureng...hehehe...pape pon, syria lawa la..!!

    ReplyDelete
  6. dearie zuris~
    hai!! hehe/...
    thanks yang..

    dearie silent reader~
    thanks wak.. tak lawa ea.. tulaa saya dah tukar font daa.. cantik x..?

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)