Friday, May 21, 2010

Apa kita rasa kalau entry tertulis tapi 0 komen?








Sejak hampir 2 tahun berblogging nie.. segala cabaran dan badai melanda dapatku atasi dengan baik.. perghhh macam mencabar gila dunia blogging ni kan... setakat ini penulisan saya dapat diterima oleh semua lapisan masyarakat.. hii~ syukur.. sebab saya cuba berhati-hati dalam menulis takut terguris hati sesiapa yang baca.. saya menulis kadang-kadang macam sedang bercakap kadang-kadang macam sedang menulis karangan.. ^__^ pelbagai mood!



Tapi saya tahu ye saya tahu pasti ada juga yang tak sukakan saya.. menyampah tengok saya.. ye saya tahu bukan ke kamu kata saya perasan cantik? ye saya perasan cantik.. saya nganguk-nganguk nieh.. peh konfiden! taklah.. ada tapi sedikit je.. yang lain semua sayangkan saya kan..?



Love u tooo!!! <3



Saya menulis saat idea mencurah lebat.. saya akan menulis tanpa berlengah lagi ^^ menulis ayat yang keluar dari segala isi hati dan isi otak.. yang benar siiihhh...dan dari saat saya publishkan post.. betul saya mengharapkan kalian semua memberikan response...begitu saya menghargai setiap komen yang adaa.. saya fikir komen anda semua adalah penghargaan buat saya dalam blogging.. tanpa anda siapalah sayaa... wah bajet makcik menang award kah hapa?



Saya dapat rasa bila dulu masa mula-mula blogging setiap entry yang saya tulis.. takde sapa yang komen.. sedih sangat.. macam tatau macammane nak tarik perhatian blogger lain.. tapi sebenarnya saya teruskan menulis juga.. menulis dari hati.. tup. tup.. sekali sekarang dah punye pengikut belog tersendiri.. silent reader pun ada.. wah terharu~ TT__TT



Bagi menghargai anda.. saya dah letakkan satu kolum pengomen terhebat belog saya side bar paling atas.. dari sana saya boleh lihat siapakah yang setia bersama belog 'atiqah adnan'.. anda berikan penghargaan kepada saya.. so are you!! anda juga bakal terima penghargaan dari saya...



thanks for eveything guys!!


21 comments:

  1. Qah,pic tu ctk la..qah pakai aksesori ape tu?love u :)

    ReplyDelete
  2. every comment precious sgt2 kn kak..luv ur belog....update salu ok..heheh

    ReplyDelete
  3. haah.masa mula2 blogging dulu..mmg takde komen langsung.sedih gak rasa.
    tp alhamdulillah...skrg dah dapat ramai kawan,banyak komen :)

    luv u too dear
    muahhhh!!!

    ReplyDelete
  4. hmm..rasa sedih bile xda pengomen...sob3x...huu...gdlck yerr...

    ReplyDelete
  5. 0 pn o la..hentam ajela labu...hihi..:D

    ReplyDelete
  6. dearie pia~
    oh yang tu headband sayang...cantik kan.. sekarang qah gila nak collect yang tu jugaa... ^^ love u too~

    dearie ieyka02~
    thanks darling.. ya i will~

    dearie zuris~
    betul.. betul... hii~ love u too darl...

    dearie nairaariaa~
    seyesly memang sedih.. i penah rasa.. thanks dear..

    dearie atieabie~
    hihii sempoinyee dia..

    ReplyDelete
  7. hehe anna ade jugak kadang-kadang tak dapat apa-apa komen. but it's okey. since anna pun x selalu sgt update. hehe.

    oh chantek pic tu. sis pakai cekak ek. kan?
    XD

    ReplyDelete
  8. asna tak sangka kita berblogging and then jadi kawan dalam blog. lepas tue akak sudi nak luangkan masa jumpe asna.. pastu akak dh kawin. Insyallh sooner, asna punye turn pulak. =)

    Thanks you kak be my friend! =)

    Love you so much! ;D

    ReplyDelete
  9. memang betul..bile entry x bercomment rasa cam frust pun ade..hahahha..

    anyway, for me tujuan utama menulis blog is untuk peringatan pada diri sendiri, dan sabagai my dear diary..hhehehe..

    kalo orang x mo komen nak wat cmne kan..redha jer laa..

    ReplyDelete
  10. teruskan berblogging atiqah!
    chaiyokk! hehe :)

    ReplyDelete
  11. wow! dah dua tahunnn??? i baru setahun berapa bulan ntah~! but still rasa mcm new blogger lagik~ hehee... All the best dear~

    ReplyDelete
  12. wow! dah dua tahunnn??? i baru setahun berapa bulan ntah~! but still rasa mcm new blogger lagik~ hehee... All the best dear~

    ReplyDelete
  13. qah~....thanks jadi sahabat blog yanie....


    =)

    ReplyDelete
  14. huhuh tp skg dah ramai yg komen kan?

    ReplyDelete
  15. huhu..same la kite dear..
    mule2 dulu tak tau camne nak menulis blog..
    tak penah heran pun kalau takde yg komen..
    tapi now, bile ade je komen every entry rase heppy, ade jugak yg bace n hargai ape i tulis..

    love u too dear~
    dah pindah melaka duduk mane?
    kalo dok pengkalan balak, i balik sane leh jumpe u! muuuaaaahhhhkksss :)

    ReplyDelete
  16. ermm..betul tu..tapi blog mia yg biase2 saper nk bacer..mmgla kosong...huhuhu...

    mia tk penah lepas baca blog kak tiqah..ske.....

    hope dpt kongsi semua cerita yg best2..nanti dh jauh kat melaka tu tk dptla tengok kak tiqah lagi dengan selendang yang cntik2 jer..ske tgok kak tiqah pakai..

    all da best yer..

    ReplyDelete
  17. I ♥ ♥ ♥ you tooo darling! sincere from bottom of my heart! :D

    I akan follow blog yg I suke seikhlas hati.. and komen pun seikhlas hati! I thing I loiikke your blog coz senang paham ayat2 yg ditulis... and gambar2 tuan blog yg sememang nyer cun! again ikhlas nie! suke & sgtt jeless tang tahi lalat di bibir mu itu Atiqah! :D

    TQ to you too coz sudi comment @ my blog!! I do appreciate all my commentar just like you! ;D

    ReplyDelete
  18. mmg sedey kan kalau xde komen lgsung, anyway sweet jek pakai headband tuh, mmg suka eh? nice....

    ReplyDelete
  19. dearie .Anna~
    rajin update ok darl.. ^^ yep.. cekak dear..

    dearie asna~
    yaa asna salah seorang sahabat belog akak dalam blog nie.. love u too darl..~

    dearie deena~
    haah kan.. tu macam terpulang pada sapa yang nak komen or not kan..? btw happy blogging yaa~

    dearie hanie~
    thanks hanie.. hiii~ u too

    dearie yunylovesyou~
    hii lama ke? tulaa sekarang masa macam cepat je berlalu kan dear.. hii happy blogging yaaa..

    dearie yanie~
    thanks darl.. u too.. love u!!

    dearie farahfatihah~
    yaa suka sangat!! ramai kawan dalam belog.. ^^

    dearie balkidz hunny~
    betul.. betul..betul..
    haah nanti saya duk kat pengkalan balak.. bulehh nanti kita jumpe k..

    dearie Mia~
    hihii yes darl.. i will.. mesti selalu update sebab tak moh terputus hubungan dengan semua orang..

    dearie Neena~
    thanks dear.. sangat hargai komen ni.. really!! happy blogging yaa..
    thanks so much!!! love ur blog too..

    dearie nanie~
    takpe.. teruskan menulis k..
    yerp.. new style.. love headband..
    ^__^

    ReplyDelete
  20. i don't have as many commenter as you sis.. but it's ok kot, since sy mmg jrg update blog. even kalo idea dtg, there was always obstacles, lme2 idea tu ilang sndiri. but it's ok, sbb menulis blog ni just for my own satisfaction. ;)

    btw, i do love to read your blog. keep on writing ya..

    ReplyDelete
  21. dearie aishah~
    betul. kadang-kadang hilang idea tatau nak update ape..kan..? belog aishah pun besttt.. thanks darl..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)