Thursday, January 14, 2010

Tag Terima kasih..






inilah kerja saya sementara ada masa terluang kat pejabat nie.. create tag terima kasih.. haha simple dan ntahape-hape.. mulanya nak tempah je tapi rasanya buat sendiri ok lagi.. kalau tempah sekeping 0.15.. tulaa nak kena print kat kedai ni tatau laa berapa charge.. hopefully still lagi boleh jimat.. inilah hasil orang yang langsung tak kretif tapi redha je buat sendiri.. haha saja buat banyak design sebab nak suruh ibu saya pilih dulu.. mana yang dia suka baru print...



ini kaler hijau..

saya suka blue nak ke hijau ni.. macam turqoise kan..

ade burung hehe..

ini untuk kawan saya.. hee~ ade dua design huhu awk pilih la k.. sorry saya tak creative..




23 comments:

  1. waaa cntik²...sya suka yg last sekali...ehehehe...bleh la try print cmnie....thanx you tqah dear...

    ReplyDelete
  2. bt sndri lg puas ati org kate..hehe

    ReplyDelete
  3. eh kak...lawa la tu,..sy suka...akk nak print saiz brape ek?

    ReplyDelete
  4. suka gambar burung tu
    tp...kalau tukar kaler lagi lawa kot.hehee...

    ReplyDelete
  5. yg ader pic burung tu cantik n lain dr pd yg lain

    ReplyDelete
  6. i like kaler hijau ngan biru tu..sweet²..tp font kaler tu kena bg terang ckit la kan...hehehehe...
    cm eya kate..wat sendiri lg puas hati...;-)

    ReplyDelete
  7. suke yg ade birds tu..
    comel2!!
    dina pun wat sendiri gak thank you tag dulu..hehhe..tp atiqah punye lagi comel la..

    ReplyDelete
  8. cantik....saya pun ada design sdr...pastu guna sticker paper..mg jimat

    ReplyDelete
  9. cantik2..suke yg 2nd..cane wat tu..?buleh la ajar ayu..heheheh..

    ReplyDelete
  10. saya punya dulu 5 sen sekeping... berbaloi kan?

    ReplyDelete
  11. cantik & suka2..

    awak just nk let u know..kite dh tukar blog addrs to shadashidi.blogspot.com..
    link ek nanti :)

    ReplyDelete
  12. ifa suke yg 2nd tuh..
    nice jek :)

    ReplyDelete
  13. nice design..akak nyer theme kaler aper?

    na suker yang green n blue tuh..very da english style :)

    ReplyDelete
  14. cantik yg de burung tu...boleh tau tiqah wat cmn eh design2 tu?

    ReplyDelete
  15. dearie epa~
    hehe welcome.. nasib baik awk suka hee~

    dearie eya~
    yerp tulaa best sikit kan.. kita banyak pilihan..

    dearie bard~
    hehe print kecik jela dear sebab tag slalunye kecik je.. nanti copy lepas tu paste kat word senang nak print..

    dearie zuris~
    hehe kaler tu la wah takleh nak edit dear sbab tulaa design dia qah masukkan wording je hehe

    dearie kasihkuamiera~
    hehe extra sikit kan..

    dearie elyn~
    saya pun suke yang tu.. hope ibu saya suka lah kan.. haah mmg berbaloi kalau buat sendiri..

    dearie hanamichi~
    hehe comel je kan tapi tula kaler tak bape nak outstading kot..

    dearie deena awanis~
    yeker? bestnyee... haah dear saya pun suka yang tu sebab tu macam warna tema saya jugaa..

    dearie asna~
    hehhe masa semakin suntuk dear..

    dearie syidah~
    yeker? hee tulaa saya nak kena cari kedai yang boleh print kan..

    dearie aYu~
    heheh senang je awk cari lah design kat google lepas tu edit je masukkan word ape nak tulis edit laa guna photoshop ke photoscape ke, picnik ke memane jee...

    dearie Riena~
    yeker? wah haah la berbaloi la yang penting riena suka kan.. hehe

    dearie cik teratai`
    hehe thanks saya pun suka semua tau tu yang pening tatau nak pilih yang mane...

    dearie ladymilk~
    owh yeker? ok darling.. i will thank k..


    dearie zara~
    heheh okiesss...

    dearie yanie~
    tengok la sape yang ajar qah kan.. yanie jugaaa..

    dearie ezzati~
    i ingatkan i yang paling comel kan.. hehe thanks darl..

    dearie nurul ramizah~
    hehe suka jugaa...

    dearie ifa~
    hehe akak suka smeua tu yang pening..

    dearie na~
    heh tema akak peachy green tu laa akak suka juga kaler hijau tu.. memang kaler english kan.. peach n green macam tuuu..

    dearie anonymous~
    thanks komen he~
    mula saya cari design kat google..cari design gambar yang tak tulis ape laa.. lepas tu saya edit masuk kan tulisan ke ape ke.. saya edit guna www.picnic.com

    cuba lah k ^^

    ReplyDelete
  16. kenape ekk kite suke yang ade burung tu.. so comel... tp ermm errm tqa x nak try tukar color background die ke heee try2 jek (^^.)v

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)