Thursday, January 28, 2010

Ada orang suka ada orang takut..










Masa kecil saya takut sangat dengan badut.. muka warna-warni.. dengan hidung merah, mulut lebar...huuu seram kalau nampak mesti akan lari.. akui laa masa kecil saya memang penakut..T_T



Bila usia meningkat dewasa atau tua, T_T suka pulak melayan badut ni.. huu~ selalunye kalau TM buat family day badut mesti ade.. hee~ saya jumpa badut baik tau senyum je kat saya lepas tu buat belon bunga banyak-banyak untuk saya walaupun masa tu ada budak kecil umur 5,4 tahun beratur saya juga yang didahulukan.. annoying je kan..? hahaha






alahai, bila lah dapat jumpa badut comel lagi eak.. agaknye kalau saya beli kostum badut lepas tu suruh Rafiqy pakai then menari depan saya dia nak tak eak? hee~ sweetnye bila tengok benjy (pelakon jehan miskin) jadi badut sebab nak gembirakan dania (pelakon scha) dalam drama Awan Dania.. sweettnyeee lelaki camtuuu kan....



hee~ hidung berdarah tak tengookk? ^____^


image source:
google








11 comments:

  1. mereka kreatif,dulu xmnt sekarang mnt badut

    dulu mase kecik pia tkt maskot transformer kalo tak silap hee~,mase tu kat pertama complex kot

    mase kecik2 ade cite antu mcm rupe badut,kalo xsilap la tjk dia "IT"
    Serammm

    alahai cute nye qah :)

    ReplyDelete
  2. takde perasaan.huhu.
    tp kalao ada badut muke cm joker btman tuh,takot la jugak :p

    ReplyDelete
  3. dearie Pia~
    yeker? citer ape tu badut seram..?
    takuttnyee ii..
    huuu~ kelakar je muka qah kan

    dearie ini blog wirdah~
    huu tau takpee..
    haah saya pun takutt,,

    ReplyDelete
  4. atiqah,saya dah jwb query awak :)

    btw, link you :p

    ReplyDelete
  5. dearie cik yaya~
    ya thanks ok..
    link u too darl..

    ReplyDelete
  6. comey pe badut2 nie
    buat kita ketawa
    :)

    ReplyDelete
  7. even nurul dh besar pun still takut dgn badut.

    ReplyDelete
  8. hikhikhikhi

    ada2 jer la qah nih....comey jer pic tu....hehehe

    ReplyDelete
  9. hahhaahahhaahahh =p *gelak guling2

    muke akak comel la..~

    ReplyDelete
  10. hehehehe

    sis lawak la sis edit gbr tu

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)