Thursday, January 28, 2010

2010 SpeakAboutUs Contest!






Semangat menjoinkan diri dalam contest memang teruja..^^ lagi-lagi kalau contest yang berbaloi-baloi hadiah nya.Contest SpeakAboutUs anjuran Shutterspeak memang bestt!! dah laa saya memang suka sangat dengan photography.. rasanye bukan saya je kot huhu semua pun suka..kan?kan? ^___^



Kalau kita nak abadikan detik manis dalam hidup setakat nak ingat dalam fikiran rasanya tak memadai rasa tak puas! ^^ mesti nak pilih photographer yang betul-betul peka dengan keadaan sekeliling dan pandai cari detik indah dengan kamera 'HEBAT' diorang... paling penting pandai cari part yang cantik.. dari tak cantik terus nampak cantik.. macam mane tu? hahh photographer hebat mesti tahu.. bila tengok je gambar kita rasa tersenyum dan terimbau balik..wink* Itulah yang saya rasa bila tengok hasil kerja ShutterSpeak.. Amazing..



Ok kalau siapa yang nak tahu betapa hebatnya hasil kerja ShutterSpeak ni bolehlah melawat blognya! kalau nak tahu lagi ShutterSpeak ni adalah Malaysia Top Wedding Photographer! Ini adalah kali pertama mereka anjurkan contest setelah 4 tahun dalam industri photografi...so korang jangan lepaskan peluang keemasan ni ok..



Thanks to Alia sebab kongsi pasal contest ni.. hee~ Mula saya macam curious sebab tak pernah dengar nama ShutterSpeak, ye saya memang malas searching..so bila baca belog Alia dan terus klik link ShutterSpeak hehe terus wow!! rasa macam terpegun sangat Shock 4.. gambar sangat cantik dan eksklusif! dan yang bestnye banyak gambar yang dirakam betul-betul tersentuh hati ..oh saya jatuh cinta pandang pertama dengan ShutterSpeak sudaaa..^^



Ok ada antara gambar dari ShutterSpeak yang saya amat kagum dan berangan
'alangkah best nya kalau............................................itu gambar saya.. '



Let's see the magical touch from ShutterSpeak!


mata yang beri makna.. angle terbaik!!

Detik gembira yang boleh buat kita tersenyum..

touching.. love this photo so muchh!!

sharp!! Nice shot! hasil kerja hebat dan sangat WOW! pada pandangan mata kita..

memang i teringin sangat nak bergambar macam ni..dengan berlatarbelakang suasana yang sangat romantiiikkk huu~ gatal!

Jom tengok video Adlin Aman Ramli & Emelda.. tengok berkali-kali sampai berangan tau!

ok enjoy the video guys..





Ok saya yakin betul lepas korang view semua gambar dari ShutterSpeak, korang pun akan berangan sambil pejam mata macam saya.. huuu~


hope team dari ShutterSpeak, archiprezmosis, Asyiek Desa, Zeozadan & Silverklover sudi tangkap gambar saya yang tak cantik ni sebab sentuhan magic diorang mesti boleh buat saya jadi cantik..!! siapalah tak nak nampak cantik dalam gambar kan..? hope angan-angan saya jadi kenyataan.. hee~








12 comments:

  1. syok nyer sis,,,mesti x saber tunggu weddingkkan

    ReplyDelete
  2. ya..sgt touching pic nom 3 itu..
    terbyg mcm tu ke bile I kawin nti.miahhahaah :)

    ReplyDelete
  3. dearie cik yaya~
    heheh i mmg kuat berangan tauuu..

    dearie qaseh~
    mestilahh.. huu~

    dearie wirdah~
    huu~ imaginasi kita memang hebat kan dear..

    ReplyDelete
  4. tiqah,saliha mmg fan shuterspeak since 2005=)heheheee pix die mmg superb!

    ReplyDelete
  5. tiqah,salihah mmg fan shutterspeak since 2007...derang mmg superb...skng derang de offer video plak..makin ari mkin bgusss=)

    ReplyDelete
  6. i pun dah tgk blog shutterspeak tuh..mmg superb la hasil tgn abg zaidan tuh..dah la hensem..haha..

    ReplyDelete
  7. serious, cantik betul gambar2 tuh..

    ReplyDelete
  8. smga angan2 jd knyataan :)
    mmg cntik la~~~~dremadream nk camtu gak

    ReplyDelete
  9. aku lak yg berdebar-debar lps tgok video klip adlin ngan emelda cik tiqah oiii!! aduyaiii.. sadis.. menggigil aku bl pikir part aku x lm lagi ni hah... bl nk bg kad?

    ReplyDelete
  10. dearie nur~
    hehe yeker? owh.. saya tak penah dengar pun sebelum ni.. hasil kerjha diorang memang sangat beessstt~

    dearie faz~
    hehe tulaa kan kagumm sangatt,,
    hensem ea.. huu~

    dearie Pia~
    yerp qah join dear..

    dearie zara~
    kan..kan...kan.. dah agak da mesti semua sukaa.'.

    dearie berrydad~
    heh hopefully dear.. mane tau ade rezeki kan..

    dearie Puteri~
    hehe ko nie.. sabar je laa.. memanglaa majlis kawen kan kenalah plan betul2 sekali seumur hidup kan.. hee kad aku belum siapp..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)