Tuesday, April 12, 2011

Our 1st anniversary..





Rasanye macam dah update da entry pasal eniberseri saya n rafiqy.. tapi tengok punye tengok.. e'eh belum update.. fb dah laa... alahai kasihan belog telah dianaktirikan..


baiklah mari kita kemaskini belog dengan tulisan mengenai sambutan ulangtahun perkahwinan kami.. setelah genap setahun berkecimpung dalam bidang rumahtangga.. tahniah kami masih bercinta seperti dulu malah lebih erat.. alhamdulillah thank you Allah.. insyaALLAH tahun depan lebih bahagia dengan kehadiran 'our cahayamata' ^___^



Thanks to my family kerna sudi siapkan majlis BBQ dan potong kek untuk saya dan rafiqy.. actually sekali raikan harijadi adik saya cikgu mia.. majlis ni pada 19 mac 2011.. kire seminggu lepas date eniberseri kitorang laa pun.. sabtu malam.. nasib baik saya n rafiqy dapat join sebab sabtu pagi tuh rafiqy ada katering so kemas cepat-cepat dan petang rushing pulang ke alai (kediaman keluarga saya) saya selamat tidur sepanjang perjalanan.. letih.. kasihan rafiqy..



Ramai ada kat rumah.. safwan and neddy pun ada.. mereka berdua ni dah macam anak angkat ibu n ayah saya dah.. oh ye malam tuh ayah takde sebab kena kerja malam.. tu yang rasa tak lengkap je ayah takde.. tapi tetap meriah sebab kitorang assume macam ayah ada sekali...kitorang memang selalu macam tu if salah seorang family member tak de.. hee~



dah bosan kan baca? saya tauhu kalian semua bosan baca ayat yang entah apaapa dah meh saya hidangkan gambar sambutan eniberseri dan celebrate bithday mia eak..^^



memperkenalkan ahli keluarga saya yang ada... girl yang free hair n comel tuh adalah nedy dan lelaki belangbelang sebelah kanan tu adalah safwan.. thanks for coming..


atas adalah kek SR coklatfudge yang ditaja oleh nedy...tq!
bawah pulak kek buatan ibu saya.. lagi sedap than kek SR tau...


segala yang ada.. saya balik semua dah siap bako tak sempat saya nak bako! teehee~


itu dia.. ni satu meja je yang khas utk para vip (yang dirai) hee~


nilah dia dua pasangan sejoli yang ber'eniberseri' wedding setahun...love u babe!


cikgu mia with iman nur aisyyah!! alahai anak buah mama...


beri iman makan kek dulu sebelum diri sendiri makan.. oh sayang iman sangatsangat!!


tengok dia makan strawberi.. hee tengok iman makan terus kenyang daa.. ^^


iman with her papa long.. iman dah lasak tau.. asyik nak memanjat badan orang je..
lepas tu dah pandai cakap walaupun just 'ateteteteteteteeee' kiut sekali bunyi suara iman...


masa semua makan rafiqy punye giliran untuk jaga iman dengan penuh kesabaran.. hee~



malam tu rasa happy sangat letih pun hilang.. entah kol berapa kitorang tidur dok brborak and layan tengok TV ramai-ramai.. bukan selalu kan.. minggu ni jumaat cuti melaka bandaraya bersejarah.. hee~ so nak ajak rafiqy tidur alai lagi.. nak jumpe and main dengan iman.. tapi saya dah dilarang dukung iman.. iman dah berat daa.. so boleh suap iman makan and tengok dia main je.. erm.. kasihan iman semoga iman cepat sembuh ye sayang... anak mama yang cantik..



till then.





17 comments:

  1. happy anniversary, dear.. semoga sentiasa dilimpahi cahaya cinta dan kebahagiaan.. amin..

    ReplyDelete
  2. happy anniversary utk atiqah dan suami

    ReplyDelete
  3. qah,pp dah tembam la,nmpk da glow mummy to be...sweetnye celebrate rmai2..take care dear! =)

    ReplyDelete
  4. happy anniversary kak! =) eh.. iman dah besarrrr! kejap je kan.. =) Take care kak.

    akak dah masuk 2nd trims kan? msti selera makan dah ada kan ;)

    ReplyDelete
  5. hp anivssry ! wah bestnyeeeeeee ! congtrats :)

    ReplyDelete
  6. iman sgt kiut..gewam sgt..hihi..
    sempne anbeseri akak kite ucapkan mge kebhagian berpanjangan n dapat bby yg super duper kiut mcm iman gak..:)

    ReplyDelete
  7. hepi anniversary.....moga kasih sayang sentiasa berpanjangan...amin...

    ReplyDelete
  8. waa papa to be...

    suke dia jaga iman..:)

    ReplyDelete
  9. wowww...very da best okeyy..ehehe..kak long, mia pinjam picture wokeyy..ahkahakhak

    ReplyDelete
  10. happy 1st anniversary my dear...many years to come *hugs*

    ReplyDelete
  11. happy anniversary!!! sodap2 tgk makanannye...

    ReplyDelete
  12. tudung kita sama..bezanye saya polka dot kale hitam..beli kt ariani eak...

    ReplyDelete
  13. happy anniversary...semoga sentiasa bahagia hingga ke akhirnya! sedapnya tengok choc fudge cake tuuu. yamyam :-)

    ReplyDelete
  14. Happy Anniversary to both of you :)

    ReplyDelete
  15. tak sangka ada orang nama seperti saya...
    (^_^)
    btw...tahniah ya for that moment!
    sweeet sgt~

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)