Thursday, April 2, 2009

perlukah?

Assalamualaikum,
apa khabar semua?
sihat tak? huhu...

gembira tak pagi nieh?? heheh :D

semalam adalah hari yang... erm... mendukacitakan tapi berbaloi.. apekah?

bersepadan dengan tajuk entry diatas..
perlukah?
ape yang perlu?

perlukah saya marah kalau semasa saya mengambil tiket wayang yang ditempah.. tapi bila masa saya duduk dalam wayang dengan mOvie yang bukan ditempah itu? bingUng ea..? ok begini.. semalam sepatutnya saya mahu nOnton film 'knOwing' tapi bila da tibe masanya tayangan rupanya film' confessions of a shopaholic'? jelas...


bermakna staff yang jaga counter reservatiOn tu mengOng... oki.. betapa besarnye perbezaan antara 'knowing' dan 'confessions of a shopaholic'.. lidah saya tidak pula berbelit2 menyebutnye dengan jelas... erm.. betapa bengangnya saya.. dengan rafiqy saya marahkan... terus spoil mood baek saya.. k.. rebecca bloomwood buat lawak pUn saya tak gelak.. begitU sekali ye...
tapi orang disekeliling saya gelak dengan haPpy nye.. saya pun senyUm :D BERBALOI LA JUGA.. kn?

takpe... saya begitu beria sekali nak nOnton 'knowing' k.. tapi apakan daya.. demi merealisasikan niat saya itu.. sekali lagi pada hari ni saya cuba untuk membuat tempahan.. tapi alangkah pahitnya bila nak buat phone reservation agak bermasaalah sedikit... sedikit demi sedikit saya jadi tegar... huhu..

balik malam terus lelap.. bangun pagi terus ke dapur nak rebus jagung nak bawa pi opis.. ni la ghope jagung rebus dari CH.. mOod kuning saya hari ini k...

jagung yang warnanya tidaklah kuning sangat tu adalah jagung mentah.. tu jagung adik saya yang gemar makan jagung mentah..
saya dengan mOod kuning... menyala atau tidak? bolos saje dibadan huhu

k daaa....

10 comments:

  1. kuning baju takpe. huhu.

    mai masuk http://cikzati.com

    ada cita menarik di komuter.

    ReplyDelete
  2. memang perlu anda marah pon..
    hehe.

    tapi, kalo filem itu berbaloi anda tonton,
    sekurang2nya dpt mhilangkan rasa marah itu..

    :)

    ReplyDelete
  3. ko tak check ke? besenye petugas kat kaunter tu aku confirmkan ko nama movie yg ko da book bila ko nak collect tiket tue..

    p/s-citer shopaholic tu not bad wehh..best!

    ReplyDelete
  4. perlukah untuk mengamuk??
    hehee..kalu zuris memang dah kuar maki dah
    ;)
    wopss..lupa lak.kata nk jadi lemah lembut kan
    *wink wink*

    ReplyDelete
  5. amboii
    cantiknye dia!!!
    :)
    confessions of a shopaholic tu best ke?

    ReplyDelete
  6. dearie husni~

    hheh.. menarik ok.. susahlaa nak view kt page zati..

    dearie farah liyana~
    yup.. berbaloi dear.. hehe

    dearie arabella~
    ye cieylaa aku sebut k.. tapi ntah sengal staff tu sebab aku sebut clear k.. erm..
    yerp best kelakar...

    dearie zuris~
    kua juga tapi nak marah pUn.. citer knowing pUn start jam yang sama..

    dearie ajwin~
    best sangat dear.. meh tgOk meh..

    ReplyDelete
  7. asbek berbaloi haha.
    kacak anda sekali

    berkuning ye berdaulat nih haha

    ReplyDelete
  8. best x cite 2 kak qa?..
    mst grm gle an xdpt tgk cte..
    xpe, g tgk len kali..
    hehe..
    kuneng pn kak qa ttp cantik..
    hehe..

    ReplyDelete
  9. vahvahvah

    jagung sama kunen dengan tudung
    comey!

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥

    *********************************

    ReplyDelete
  10. dear;
    later g la ngok cite knowing tuh~
    mmg best gle!

    ;)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)