Wednesday, October 29, 2008

to all bloggers..~

melalui blog ni aku banyak belajar sesuatu.. melalui cerita-cerita orang lain.. kadang-kadang rase seronok sebab dapat rase merase ape yang dibaca itu.. cume yang bezanye tak dapat nak share sebab aku tak kenal sebenarnye mereka-mereka (blogger).. mrk juga tidak mengenali aku... alangkah seronoknye if ade sOmeone yang kite kenal rapat n ade juga cerita yang nak dishare dengan blog nie.. erm.. tapi takpe mereka-mereka ni kawan seblog dengan aku.. n maybe dari blog ni kami dapat share sOmething yang baek,,, n satu lagi.. frankly speaking.. saya tidak begitu baik in english tapi melalui bcaan banyak yang membantu saya.. cume saya tidak begitu yakin untuk memulakannya.. rase bangga bile ramai orang melayu yang dapat menguasai bahasa inggeris dengan begitu baek... rase rugi pula tak belaja baek2 masa skola dulu hhee!~ mmg laa masa skola bile subjek inggeris jadi takut sangat,, hehe tapi masa fOrm 4 aku jadi faV student utk subjek ni.. heheh thanks mrs yeo.. ingat lagi dea cakap yang aku bole jadi pramugari yang baik.. heheh..cume aku ni bile nak speaking tu agak laa kureng sedikit.. rase rugi sangat2.. hopefully selagi aku masih bernafas ni dapat laa aku kuasai bahasa omputih ni dengan baek.. yang penting belaja n keep learning.. kepada semua blogger.. saya happy sangat jadi diant kamu semua.. share cerita n life,, dari membaca blog kamu saya rase seperti dekat dengan kamu walaupun kamu semua tidak kenal siapa kah saya... hehee~~ babai...

12 comments:

  1. hye..salam singgah.. :-)
    mari kita ber 'blogging' yer..
    do keep in touch dear..
    nice blog :-)

    ReplyDelete
  2. hye atiqah..

    ape2 pun, salam perkenalan..terpanggil untuk melawat blog atiqah..nice layout..keep it up..

    walaupun kite tak dpt nk kenal seseorg dgn rapat, tp kite leh jd kawan n tau serba sikit pasal seseorg melalui penulisan..

    hehehe..nice to know you..

    ReplyDelete
  3. hye atiqah! emm mmg betol ape yg awk ckp tuh.. kdg2 mmg seronok bc kisah2 n experience2 dr org laen.. even kite x kenal diorg.. tp their experience tuh kdg2 wat kite realize sumthing.. buat kite lebh berhati2.. berjaga2 kan.. :) and i think that is the purpose of blogging... sharing thoughts, stories.. sharing is caring ma.. heheheeh neway, thanx 4 reading my stories yg boring tuhh :) n thanx 4 linking me too.. i'll link urs k.. :) daaaa

    ReplyDelete
  4. ehe... serONOknye dapat cOmment ni.. nice tO noe u all.. saya suda pun menjadi kawan kamu semua..~ keep bLogging k...heheh!!happy sangat...

    ReplyDelete
  5. ellop atiqah..i want link ur blog :>
    hope we can b fwen....:))

    ReplyDelete
  6. hi atiqah..

    tq for stumble upon my blog yea!!

    anyways, blogging ni salah satu cara kita nak improve english kan?

    tapi saya prefer berblogging dlm melayu, sebab saya org melayu dan pembaca blog saya pun kebanyakannya melayu :)

    btw,i link ur blog okie!!!

    ReplyDelete
  7. Wow, i thought bloggers are people who's a non-social type saying/claimed they are fighting for people's right/politics/religion/etc but instead they are trying to let people know about their loneliness in life? they are a bunch of university students who stay in their hostel/house for like 14-18 hours in front of their pcs blogging? I guess I was wrong huh?just joking je jgn marah ye tiqah XD smile~ =)

    ReplyDelete
  8. husni? eeeii sikit je dapat faham laa.. hehe but its ok..mmg laaa tapi sume tu kan memudaratkan.. bercerita pasal politik, agama and macam2 lagi laa..better kita anggap blog ni cam frenster, my space n homepage.. kat sini kite leh citer anything bOut oUrselves..k.. then biarkn orang amek pengalaman kita as a learning process..ermm,,anyway husni takde blog?

    ReplyDelete
  9. uuppss sorry agama tak sume.. coz tiqa ade follow satu blog nie..saifulislam.com
    blog ni sangat baik untuk bacaan..

    ReplyDelete
  10. nope.lom lg ada blog.igt nak wat photo blog..tp xtau blog mana yg sesuai utk foto.dh try beberapa tp still xjumpa yg seswai kehke yg seswai kene bayo adeh..

    ReplyDelete
  11. saya pon xbegitu bgs dlm bhs inggeris,cume bila nak bertutur kita jgn malu (tkt silap).dari situ kita akn dpt perbaiki pengusaan bahasa ingggeris tu.

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)